Zwolle – Dit jaar staat de IJsseldelta Ondernemersdag op maandag 12 december in het teken van de toekomst. Er spelen in de provincie Overijssel diverse interessante ontwikkelingen op het gebied van toerisme en recreatie. Deze ontwikkelingen zijn van belang om te delen met de ondernemers uit de regio.
Het programma van deze jaarlijkse bijeenkomst bij Doepark Nooterhof in Zwolle staat dit jaar in het teken van de toekomst van toerisme en recreatie in de provincie Overijssel. Op dit moment zijn er veel veranderingen gaande. Deze veranderingen willen IJsseldelta Marketing en Zwolle Marketing graag delen met haar deelnemers. Middels diverse presentaties worden de deelnemers bijgepraat over het Marketing Impuls Toerisme Overijssel (MITO) en het strategisch activiteitenplan ‘Ontdek de IJsseldelta’. Daarnaast is doelgroepbepaling op basis van leefstijlprofielen een belangrijk onderwerp en worden de resultaten van 2011 bekend gemaakt van IJsseldelta Marketing en Zwolle Marketing. Daarnaast biedt de IJsseldelta Ondernemersdag uiteraard volop ruimte om met elkaar te netwerken en bij te praten.