Zwolle – Donderdag is de rugsponsor van PEC Zwolle, Molecaten, gepresenteerd. Hiermee is het wedstrijdshirt volledig gevuld. Molecaten, een familiebedrijf met ruim 45 jaar ervaring in recreatie, weet waar het grenzeloos genieten is. Met dertien kampeer- en bungalowparken in Nederland en één in Hongarije is Molecaten het decor voor ultiem vermaak, zowel van actieve jonge gezinnen als de 50-plussers.
Tim Slager, Operationeel Directeur Molecaten: ,,Molecaten is blij en trots op de samenwerking met PEC Zwolle, een prachtige club met een fantastische aanhang. Het is voor Molecaten een mooie stap in ons streven naar meer naamsbekendheid en voor PEC Zwolle een extra stimulans om haar drang naar sportief succes te verwezenlijken." Naast Molecaten (rugpositie) prijken Beaphar en SITA op het wedstrijdshirt.Op de broek van het wedstrijdtenue staan de logo’s van Yelloo en Zwolle Marketing gepresenteerd.
Jammer dat er onder BEAPHAR staat geschreven “voor dieren”, dat was in het verleden bij Roda JC niet het geval.
Dit bevreemd mij omdat dit bedrijf al zoveel landelijke bekendheid geniet zodat dat laatste niet had gehoeven.
Naast dat de halve voorkant nu opgevuld is staat het ook nog eens slordig.
Ben blij dat er een hoofdsponsor is maar het maakt het shirt er niet echt mooier op.
Ja, heb ik van de week thuis ook gehoord (voor dieren). Hoe ziet de rugreclame er uit?