Zwolle – Bob de Bouwer, de bekendste klusjesman ter wereld, komt nu eindelijk naar het theater met een swingende familieshow voor de allerkleinste theaterbezoekers en hun (groot)ouders. Op zondag 20 oktober zijn Bob en zijn vrienden te zien in theater Odeon De Spiegel in Zwolle. Tijdens een interactieve show boordevol meezingers wordt het theater flink verbouwd en gaat het dak er af. Niet alleen Bob en zijn vriendin Wendy zijn van de partij, maar ook vogelverschrikker Spud, de gele Graafmachine Scoop en Liftie maken het feest compleet. De voorstelling wordt geproduceerd door Van Hoorne Entertainment.
Ben jij net zo’n goede klusjesman als Bob de Bouwer? Doe dan mee aan de knutselwedstrijd en teken, knip, plak en knutsel iets leuks voor Bob en zijn vrienden. Neem je knutselwerk mee naar het theater en lever het vóór de voorstelling in bij de Bob de Bouwer shop in de foyer. Het mooiste knutselwerk wint een gave Bob de Bouwer prijs.
Bob de Bouwer krijgt de belangrijke opdracht om het theater op te knappen voor de première van een nieuwe show. Bob heeft zijn beste vrienden gevraagd om hem te helpen en alles loopt op rolletjes. Maar als vogelverschrikker Spud ook een handje komt helpen, loopt alles in het honderd. Om de puinhoop nog op tijd te kunnen opknappen heeft Bob extra hulp nodig van de kinderen in de zaal. Kunnen zij het maken? Nou en of!
De avonturen van Bob en zijn vrienden zorgen voor een onvergetelijke middag. Meer informatie over deze swingende familieshow: www.bobdebouwertheatertour.nl Zondag 20 oktober, aanvang 14:00 uur en 16:00 uur, Odeon De Spiegel, Blijmarkt 25, Zwolle. Kaartprijs vanaf € 16,00. Reserveringen: via www.odeondespiegel.nl of 038 – 4 288 288. Exclusief reserveringskosten.
Mag ik zeggen dat ik het beleid inzake promoties op WLZ niet helemaal begrijp. Dit is toch gewoon reclame? Of betalen ze hiervoor?
Rutger S, datzelfd gevoel bekroop mij ook.Aan de andere kant wordt er ook reclame gemaakt voor zaken als het stadsfetival, wat ook niet geheel gratis is. En ook daar willen ze graag dat er betalende bezoekers komen.
Al met al is mijn gevoel hier dubbel over, en vraag ik me af wat er aan reclame maken wordt toe gestaan.
Misschien wordt alles wat een evenement is toe gestaan, omdat men graag wil, dat de bezoekers van WLZ op de hoogte is van wat er aan evenementen te doen is in Zwolle.
En wanneer dit evenement dan wordt aangemeld, en er een artikel wordt mee gestuurd, dat het dan geplaatst wordt?
@ingrid,
Ik geef een dure training in Zwolle en daar mag per training iemand van het goede doel gratis aanschuiven (inclusief lunch en alles erop en eraan). Daar heb ik een persbericht voor verstuurd en daar wordt niks mee gedaan.
Dat geeft niet, maar als dit dan wel geplaatst wordt snap ik het niet. Dit is volledig commercieel en de naam van het evenementenbureau staat in de eerste alinea.
Het stadsfestival snap ik wel, daar worden ze niet rijk van en dat kan wel wat support gebruiken.
Geachten,
Weblog Zwolle plaats niet alle oproepen, verzoeken en berichten. We krijgen er rond de 40 binnen per dag.
Onze redactie maakt een strenge afweging betreffende commerciële berichten. De vaste bezoekers weten dat ook van ons. Voor stichtingen en verenigingen kunnen we veel betekenen. Theater De Spiegel is een stichting. Rutger heeft gelijk dat met dit beleid de producer niet genoemd had moeten worden.
We merken ook op dat we met diverse organisaties nauwe contacten hebben. Misschien vloeit er nog wel eens iets moois uit een contact als die met De Spiegel 😉
Daarnaast is het inderdaad zo dat we continue door de ogen van onze bezoekers proberen te kijken. We vragen ons dan ook elke dag af wat de bezoeker van Weblog Zwolle die dag zeker moet weten.
Verder zijn we niet perfect maar doen wel ons uiterste best om met veel passie onze stadsgenoten zo goed als mogelijk te informeren over alles wat met Zwolle te maken heeft.
Tot zover.
Redactie WLZ
Helder verhaal redactie, ik weet dat jullie met vrijwilligers werken en het was ook niet zozeer als verwijt bedoeld. Ik heb nergens recht op (maar Bob en zijn vriendjes dan ook niet ;D)
@Admin, dank voor je uitleg. Dat jullie niet perfect zijn, gelukkig maar.
Desondanks snap ik ook het gevoel van Rutger S wel. En vandaar ook ijn reactie naar hem.
En dat een organisatie die alleen maar uit vrijwilligers bestaat, het van zijn contacten moet hebben is duidelijk en logisch.
Veel s6.