Zwolle – Ondernemersvereniging Citycentrum Zwolle, de gemeente Zwolle, Zwolle Marketing en andere partners werken actief aan de spin off van Koningsdag. De partijen verwachten het komend jaar veel extra bezoek vanwege de exposure die Koningsdag met zich meebrengt. Voor zakelijk Zwolle houdt het feest niet op na Koningsdag.
Nadat Zwolle zich aan een miljoenenpubliek gepresenteerd heeft, is achterover leunen voor ondernemers er niet bij. Zwolle Marketing heeft daarom diverse acties na Koningsdag gepland, om een bezoek aan Zwolle aan te prijzen. Door onder meer: Aparte landingspagina op koningsdag.zwolle.nl en hanzestadzwolle.nl, Social media Zwolle Tourist Info en Gemeente Zwolle, re-marketing via Google AdWords en Facebookcampagne, pre-roll campagne, 20 seconden (uitzendinggemist.nl), banner campagne via STER en titels van Sanoma, een speciale bijlage in de Telegraaf (i.s.m. Museum de Fundatie) op 28 april, doorkijk evenementen in de stad na Koningsdag in programmaflyer gemeente Zwolle (75.000 exemplaren). En nog meer.
Goede Morgen : Dus alleen de binnenstad van Zwolle, en de wijk van Zwolle doe ook Koningsdag.
😮 Daling Draagvlak