Open Lesmiddagen 10-14

Zwolle – Op woensdag 8, 15 en 22 november organiseert 10-14, de nieuwe school in Zwolle voor leerlingen van 10 tot 14 jaar, Open Lesmiddagen waarop kinderen kennis kunnen maken met de coaches en vakexperts van 10-14. Tevens kunnen de kinderen verschillende workshops volgen. De Open Lesmiddagen duren van 14.00 tot 16.00 uur en aanmelden kan via de website www.10-14.nl.

Kiezen wanneer je ’t weet!
Van kinderen wordt tegenwoordig veel gevraagd. Zeker zo rond hun tiende levensjaar staan ze voor belangrijke keuzes: welk niveau past mij, welke opleiding en school kies ik? Natuurlijk zijn er kinderen die, zo jong als ze zijn, al weten wat ze willen en kunnen. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd. En dat hoeft ook niet! 10-14 biedt leerlingen alle ruimte om hun talenten en mogelijkheden te verkennen.

Verantwoord kiezen wat bij je past!
Basis- en voortgezet onderwijs ontmoeten elkaar in 10-14. Leerlingen kunnen op 10-14 doorgroeien in kennis en vaardigheden zonder de ontwikkelingslijn te onderbreken. Met persoonlijke leerroutes, coaching en begeleiding staan leerlingen aan hun eigen roer: interesses, talenten en mogelijkheden staan centraal, het onderwijs wordt daarop afgestemd. Op die manier ontdekken kinderen wie ze zijn en wat ze kunnen. In eigen tempo en op een passend niveau, tot ze weten wat ze werkelijk willen. Op deze wijze wordt het definitieve VO-advies uitgesteld tot halverwege klas 2 en is er voor kind en ouders tijd om een verantwoorde, passende keuze te maken. Dát is 10-14.

Kennismaken met 10-14? Dat kan!
Op woensdag 8, 15 en 22 november organiseert 10-14 Open Lesmiddagen waarop kinderen kennis kunnen maken met de coaches en vakexperts. Tevens kunnen op deze middagen verschillende workshops worden gevolgd. Aanmelden voor de Open Lesmiddagen van 10-14 kan via de website: www.10-14.nl

Open Lesmiddagen
Woensdag 8, 15 en 22 november 2017
Tijden: 14.00 – 16.00 uur
Adres: Lassuslaan 230, Zwolle
Aanmelden: www.10-14.nl

Contactpersoon
Annelies Robben
a.robben@ooz.nl | 06 4808 0227

 

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)