Drie Landstede studenten van de opleiding Vormgeving & Entertainment hebben voor komende donderdag 1 november een wel hele leuke opdracht gekregen. De studenten Carlos Torres Serrano, Fabian Roemeen en Ivor Ribeiro da Silva zullen voor het trendy wijnmerk Sprizzo vijf verschillende commercials maken, die tijdens de MTV Europe Awards op het grote 360 graden ledscherm getoond gaan worden. Dit zal gebeuren tijdens de optredens van Snoop Doggy Dog en de Pussycat Dolls.
Tijdens de MTV Europe Awards is de crème de la crème van de muziekwereld aanwezig. 500 miljoen mensen (!) kijken naar de uitzending hiervan. Zij zullen dus ook de gemaakte commercials van Fabian, Carlos en Ivor te zien krijgen. Via hun docent Rob Teitsma (van bureau Studio TaS) kregen de studenten deze opdracht. Sprizzo is ook sponsor van de evenementen die Teitsma met Studio TaS organiseert. Een medewerker van Sprizzo vroeg of Teitsma mensen wist, die op korte termijn de commercials konden maken, waarop Teitsma gelijk dacht aan zijn studenten van Media & Vormgeving. Met school kon gelijk geregeld worden dat zij volop aan deze leerzame en unieke opdracht konden gaan werken.