Zwolle – PEC Zwolle en Travelbags blijven ook het komende seizoen aan elkaar verbonden. Sinds de jaargang 2017/2018 prijkt de naam Travelbags onderaan op de achterkant van het shirt.
Het partnership gaat nu een volgende fase in en wordt verder geïntensiveerd. Komend seizoen zal de naam bovenaan op de achterkant van het tenue zichtbaar zijn. Travelbags, het bedrijf van mede-eigenaren Gerjan en John Horstra, is de grootste online koffer- en tassenspecialist van Nederland en België en heeft daarnaast twee fysieke winkels waarvan één in het hartje van de stad Zwolle.
Commercieel directeur Edwin Peterman: ,,De afgelopen twee seizoenen hebben wij als club zeer prettig met Travelbags samengewerkt, waardoor we van mening zijn dat het tijd is voor een nieuw hoofdstuk. PEC Zwolle wil voor sponsoren een verbindende factor zijn. Niet alleen in de regio, maar ook ver daarbuiten. Travelbags is zeer actief in onze regio. Vanuit Hardenberg is men enkele jaren geleden in Zwolle terecht gekomen, waar begin 2018 een prachtig winkelpand aan de Oude Vismarkt werd geopend.”
Gerjan Horstra: ,,We zijn ooit begonnen als een klassieke lederwarenwinkel en zijn van daaruit verder gegaan online. Inmiddels zijn we één van de grootste spelers op het gebied van koffers en tassen. Die naamsbekendheid hebben we mede door PEC Zwolle verworven. De club is daarin een verbindende factor gebleken. Wij zijn heel blij met onze nieuwe plek op het shirt en hopen dat onze succesvolle samenwerking komend seizoen verder gestalte krijgt.”
Zaterdag presenteert PEC Zwolle de nieuwe rugponsor voor de onderkant van het tenue 2019/2020.
Bron: PEC Zwolle