Zwolle – Djopzz blijft in het seizoen 2019-2020 hoofdsponsor van de vrouwentak van PEC Zwolle. Club en partner maken een hattrick wat betreft het hoofdsponsorschap. De afgelopen twee seizoenen stond Djopzz namelijk ook al op de voorkant van het shirt van de Blauwvingers.
Arjan Jansen, directeur Regio Zwolle United, het sociaal-economische hart van PEC Zwolle waar de vrouwenafdeling onderdeel van uit maakt reageert: ,,Het is mooi dat onze samenwerking met Djopzz gecontinueerd wordt. Djopzz is al jarenlang (maatschappelijk) betrokken bij PEC Zwolle United. Wij zijn dan ook heel tevreden met de verlenging van ons partnership, in een periode waarin het vrouwenvoetbal meer en meer op de kaart wordt gezet.”
Eric Krabbe, directeur van Djopzz, vult aan: ,,De afgelopen seizoenen hebben we prettig samengewerkt. Het is dan ook heel mooi dat die samenwerking wordt voortgezet. Het vrouwenvoetbal wordt steeds populairder, dat bleek ook wel de afgelopen periode tijdens het WK in Frankrijk, waar Nederland een fantastisch eindresultaat behaalde. Al meerdere speelsters van de club komen uit voor vertegenwoordigende jeugdelftallen van Oranje. Via de Sassenpoort gaan straks hopelijk ook enkele van onze dames naar een groot eindtoernooi. Middels dit parntership hopen ook wij ons steentje bij te kunnen dragen aan de droom van de toekomstige Oranje Leeuwinnen, te beginnen met PEC Zwolle Vrouwen.”
Bron: www.peczwolle.nl