Zwolle – Het digitaal loket van de gemeente Zwolle is vanaf woensdag 20 augustus 12.00 uur tot maandag 25 augustus 12.00 uur wegens technisch onderhoud niet bereikbaar. Dit betekent dat digitale diensten en producten, zoals het maken van een afspraak of het aanvragen van uittreksels, online tijdelijk niet verstrekt worden.
Mensen die een product of een dienst nodig hebben, kunnen uiteraard gewoon terecht bij de publieksbalies op het stadskantoor aan het Lübeckplein. Dit kan alleen op afspraak. Een afspraak maken kan telefonisch via 14038. De publieksbalies zijn geopend op maandag tot en met woensdag van 8.00 – 17.00 uur, donderdag van 8.00 – 19.00 uur en vrijdag van 8.00 – 17.00 uur. Mensen die vragen hebben, kunnen de afdeling publiekszaken bereiken via telefoonnummer 14038 of via e-mail postbus@zwolle.nl. Maandag 25 augustus vanaf 12.00 uur is het digitaal loket (bereikbaar via www.zwolle.nl) weer geopend.
Was er niet net een nieuw systeem ?
>:(>:(>:(