Zwolle – Vrijdag reed de enige echte PEC Zwolle Truck door de stad en regio. De club verraste de strategische partners, waaronder hoofdsponsor Molecaten, met een blauw-wit hart onder de riem in deze turbulente tijd.
De PEC Zwolle Truck bracht naast een berg enthousiasme ook bloemen met persoonlijk schrijven, een optreden van Jilles Zuiderbaan, mascotte Zwolfje en een vrachtlading PEC-sjaals met zich mee. Als klap op de vuurpijl werd ook een vestiging van Frion met een bezoek verrast.
Commercieel directeur Edwin Peterman: ,,PEC Zwolle wil trouwe, loyale partners die veelal jaren aan ons verbonden zijn, op deze manier bedanken voor hun steun, juist in deze moeilijke tijd. We begonnen onze tour vrijdag bij Molecaten en het was ontroerend mooi om te zien hoe het initiatief daar ontvangen werd. Dit is wat we nu kunnen doen en dat doen we dan ook ontzettend graag.”
De PEC Zwolle Truck is een initiatief van de club in nauwe samenspraak met Roscom Promotie. Er vonden vrijdag verrassingsbezoeken plaats bij Molecaten, VDK Installatie, Hanos, Wensink, Craft, Roscom Promotie en Frion.