Zwolle – De organisatie van het Bevrijdingsfestival Overijssel (BFO) 2010 gaat bedrijven benaderen voor de actie Tony Chocolonely. De actie moet een mooie donatie voor het te organiseren evenement opleveren.
In 1945 werd door de geallieerden chocolade uitgedeeld aan de Nederlandse bevolking. Tegenwoordig kennen we Tony Chocolonely; producent van slavenvrije chocolade. Kortom chocolade als symbool voor eerlijke handel. Bevrijdingsfestival Overijssel vraagt bedrijven een bijdrage te leveren, door dit symbool, te delen met anderen. Voor €1.000,- ontvangt een bedrijf 65 repen Liberty Chocolate, exclusief gemaakt door Fair Trade-fabrikant Tony Chocolony. Daarvoor ontvangen zij ‘airplay’ op de website en op het Led-scherm aan de zijkant van het hoofdpodium. Maar belangrijker nog: Zij steunen voor een heel belangrijk deel het Bevrijdingsfestival Overijssel!
Mooie actie en lekkere chocolade.
Artikel trouwens erg slecht geschreven. Staat vol met spelfouten. Maar lekkere chocola en goede actie.
Chocolade moet je ook proeven en op je tong laten smelten. Chocolade lezen is zonde van de energie 😉
Bevrijdings-chocolade, niet voor particulieren te koop?
Goed initiatief!
Dick dat zou ook moeten kunnen voor het goede doel. Maar in de sommige winkels zoals de wereldwinkel is de chocoladereep te koop.
Waar dan Naamloos?
Oh bedankt Zusenzo. Misschien een leuk idee om mijn verjaardag mee op te leuken. Zal eens kijken….als het weer wat aantrekkelijker is.
Leuke en lekkere sponsoractie. Veel succes toegewenst.