Zwolle – Winkeliers die zichtbaar zijn op internet, zijn populairder bij hun klanten dan winkeliers die zich niet op het wereldwijde web begeven. Dat constateert ondernemersvereniging Citycentrum Zwolle vrijdag. Citycentrum vertegenwoordigt de belangen van de ondernemers in de binnenstad van Zwolle. De binnenstad, ofwel het centrum, omvat het gebied binnen de stadsgrachten.
Klanten winkelen steeds meer online, waardoor ketens met een webshop beter hun groei kunnen vasthouden, stellen onderzoekers van het Economisch Bureau van ING. De crisis heeft behoorlijk huisgehouden in de Nederlandse detailhandel door de combinatie van stijgende prijzen en zuinige consumenten. Bedrijven die in die periode veel aandacht hebben besteed aan online hebben zich echter veel beter staande kunnen houden. Daarbij noemen de onderzoekers bedrijven als Bol.com, Wehkamp en Albert Heijn, die in onderzoeken naar de kracht van retailmerken steeds hoger komen te staan. Zelfs winkels die geen webwinkel hebben, maar bijvoorbeeld wel hun folder online plaatsen of over een goede website beschikken, profiteren. Het beeld dat consumenten bij een merk hebben, wordt steeds meer online bepaald. Citycentrum Zwolle raadt winkeliers die achterlopen op dit terrein aan om heel snel grote stappen te gaan maken.
Klopt
Goede zaak!
staks zijn er helemaal geen winkels meer
alles uit de automaat & internet winkel
over -..tig jaren
alleen nog eet &drink zaken
Hahaha inderdaad: het voorbeeld van Van Beek laat zien dat er nog een hoop te leren valt voor de winkels met een website…
Het is wel zaak om je eigen website in de gaten te houden en niet te vaak dezelfde posts neer te zetten op dezelfde pagina…
:D:D:D
ach ja als er toch reclame wordt gemaakt ,en alleen eet&drink zaken nog over blijven.
@ Anneke, wat zeg je dan ?
Dan wij ook… 😉
Tevens elke zondag open van 16:00 – 20:00 uur.
Groot gelijk! Vind deze winkelier naar nieuwe sponsoren[/url] ook absoluut vermeldenswaardig 😀