Marius Woldberg en Arjan Biel promoten Gewoon Zwolle

Zwolle – Marius Woldberg, ondernemer/adviseur in klantgedreven innovatie en voorzitter van de Stichting Bevrijdingsfestival Overijssel, en Arjan Biel, eigenaar van Gewoon Biel en medeonwikkelaar van Zakenvloer.nl zijn de twee personen achter de geheimzinnige actie ‘Gewoon Zwolle’. Zij maakten zich woensdagmiddag op het stadhuis bekend bij wethouder De Heer. De twee Zwollenaren presenteerden in het bijzijn de ambassadeurs Ralph Keuning, Arend Kistemaker en Diederik Mieijntjes op het stadhuis de resultaten van de campagne "Bijzonder… Gewoon Zwolle! "

21-09-2011_onthulling_actie_gewoon_zwolle-rene_de_heer_3.jpg

In de afgelopen twee weken zijn de initiatiefnemers een campagne gestart met als doel Zwolle nog beter op de kaart te zetten. Er werd onder andere een billboard ‘gehuurd’ op de IJsselallee. In de binnenstad werden speciale setjes met ansichtkaarten verspreid. Daarnaast werd er op de website www.gewoonzwolle.nl en via de Twitter, Facebook en Hyves pagina’s volop gereageerd op de campagne en een mening gegeven over de promotie van Zwolle. Het antwoord is duidelijk: 99,5% van iedereen die gereageerd heeft vind de campagne Leuk!. Daarnaast zijn er vele suggesties/tips binnen gekomen van andere bijzondere kenmerken waar Zwolle trots op kan zijn en veel meer moet uitdragen naar buiten! Alle resultaten staan ook op de website van "Gewoon Zwolle!". Als slotevenement heeft "Gewoon Zwolle!" de ‘sleutel’ van Hedon gekregen om op vrijdagavond 7 oktober een gratis bijzonder feest! te organiseren vol met Zwolse artiesten voor iedereen die Zwolle een warm hart toedraagt!

21-09-2011_onthulling_actie_gewoon_zwolle-rene_de_heer_1.jpg

21-09-2011_onthulling_actie_gewoon_zwolle-rene_de_heer_2.jpg

21-09-2011_onthulling_actie_gewoon_zwolle-rene_de_heer_4.jpg

gewoonzwolle.jpg

 gz.jpg
Foto: J. Van Boven

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

3 gedachten over “Marius Woldberg en Arjan Biel promoten Gewoon Zwolle”

  1. Ik ben nog wel benieuwd welke commerciële aap hier nog uit de mouw gaat komen. Die jongens gaan niet voor niets een billboard benutten en reclame maken.

Reacties zijn gesloten.