Zwolle – De digitale verkoop van de abonnementen voor het Openluchtbad Zwolle 2014 is ongeveer twee weken geleden gestart. Het bestuur meldt verheugd dat inmiddels al meer dan 1.750 mensen zich hebben weten in te schrijven met het nieuwe digitale systeem.
De reacties op het online inschrijven zijn positief. “Gebruiksvriendelijk” en “eenvoudige stappen” zijn enkele kernwoorden die de organisatie terugkrijgt. Uiteraard wil het Openluchtbad alle leden, ook de minder digitaal vaardige mensen, de gelegenheid bieden om vóór de opening van het seizoen een abonnement aan te schaffen. Hiervoor zijn er vier hulpbijeenkomsten ingeroosterd op het Openluchtbad.
Hulpbijeenkomsten:
Woensdag 07 mei van 18.30 – 20.30 uur
Zaterdag 10 mei van 15.00 – 17.00 uur
Maandag 12 mei van 18.30 – 20.30 uur
Dinsdag 13 mei van 18.30 – 20.30 uur
Als u hiervan gebruik wilt maken, dan verzoeken wij u om de volgende informatie mee te nemen:
– Naw- gegevens en geboortedata van u en uw gezin
– Digitale foto(’s) van u en uw gezinsleden op een memorystick (maximaal 2 MB per foto);
Wij kunnen de foto’s bijsnijden, het hoeft dus niet een digitale pasfoto te zijn.
– Uw agenda voor de inroostering van het vrijwilligerswerk;
– Pinpas.
Op de hulpavonden is een fotograaf aanwezig. De fotograaf kan van u een digitale foto maken, die op uw abonnement wordt gebruikt. In dat geval hebben we nog geen foto van uw gezinsleden. Eventueel kunt u uw gezinsleden hiervoor meenemen.
In het uiterste geval verzoeken wij u om een “gewone” pasfoto mee te nemen. Dan zullen we proberen deze om te zetten in een digitaal bestand.
Volledigheidshalve merken wij op dat de abonnementen gereed zullen liggen bij het Openluchtbad vanaf de datum van de opening van het seizoen. Vooralsnog houden we ons vast aan de geplande datum van 17 mei, maar dit hangt nog af van de voortgang van de herstelwerkzaamheden aan de baden.