Zwolle – Tot en met 11 december vonden er dit jaar in de gemeente Zwolle 370 woninginbraken plaats. Dit betreffen zowel voltooide inbraken als pogingen. In 2015 werden in dezelfde periode 365 (pogingen tot) woninginbraken gepleegd. Omdat de ervaring leert dat tijdens de feestdagen vaak wordt ingebroken vraagt de politie opnieuw aandacht voor het thema.
In de maand november zagen we een opvallende stijging van het aantal woninginbraken in de wijk Zwolle-Zuid. In heel Zwolle vonden in die maand 50 (pogingen tot) woninginbraak plaats waarvan 21 in Zwolle-Zuid. Het politiewijkteam Zwolle-Zuid heeft de afgelopen weken daarom aandacht besteed aan woninginbraken. Op plekken waar meerdere woninginbraken plaatsvonden is extra gesurveilleerd en zijn flyers verspreid om bewoners te attenderen op de toename van het aantal woninginbraken. Bovendien werd bewoners gevraagd extra alert te zijn en 112 te bellen als men iets ongebruikelijks of verdachts zag. Gelukkig zien we daardoor nu weer een afname van het aantal woninginbraken in de wijk. Dit wil echter niet zeggen dat inwoners van Zwolle niet meer alert hoeven te zijn.
De ervaring leert immers dat tijdens de feestdagen extra vaak wordt ingebroken, omdat veel mensen dan bij familie of vrienden verblijven. Geef uw woning daarom altijd een bewoonde indruk als u weggaat: laat in en om het huis lampen branden, zet glazen op tafel en zet bijvoorbeeld de radio aan! Doe uw ramen en deuren dicht en draai deze op slot.
Een woningbraak heeft een hoge impact op het veiligheidsgevoel van de betrokkenen. Slachtoffers van woninginbraak voelen zich lange tijd onveilig in hun eigen huis en dat willen we zoveel mogelijk voorkomen. Elke woninginbraak is er één te veel.
80% van de opgeloste woninginbraken wordt opgelost door de oplettendheid van burgers. U kent uw buurt immers het beste. U weet wie uw buren zijn en in welke auto’s zij rijden. Ziet u iets dat u niet vertrouwt, zoals verdachte personen of vreemde auto’s, dan kunt u altijd de politie bellen. Op het moment dat u het ziet kan dat via 112! Bedenkt u achteraf dat iets toch wel vreemd was, bel dan 0900-8844. Het helpt al enorm als u bijvoorbeeld het kenteken van een verdachte auto en/of het signalement van een verdachte persoon aan ons doorgeeft.
U kunt zelf ook veel doen om te voorkomen dat u slachtoffer wordt van een woninginbraak. Bijvoorbeeld door degelijk hang- en sluitwerk aan te brengen in uw woning. Op internet vindt u veel tips. Kijk bijvoorbeeld eens op www.maakhetzeniettemakkelijk.nl, www.politiekeurmerk.nl en www.politie.nl voor meer informatie!
De kans op succesvolle opsporing van woninginbrekers, dieven en helers wordt vergroot als u uw waardevolle spullen registreert. Als u een lijst met de unieke serienummers van bijvoorbeeld apparatuur en foto’s van sieraden kunt geven, kan de politie gevonden buit sneller koppelen aan de rechtmatige eigenaar. Registreren van uw eigendommen kan door het uitgebreidere kostbaarhedenregistratieformulier van Politiekeurmerk te downloaden of de ‘app’ van www.stopheling.nl te gebruiken. Op www.dnavaneensieraad.nl kunt u stap voor stap een goede, uniforme beschrijving van uw sieraden maken en uitprinten. Bron: www.politie.nl
Ze zeuren maar om preventie en goeie sloten enz. Maar grootste oorzaak zijn naar mijn mening mede door vele buitenlanders bv poolse, roemenen enz die met hun busjes volgeladen zo de grens overrijden omdaar de spullen te lossen en vervolgens weer terug rijden en dit kan omdat er geen grens controles zijn. Alles komt hier maar heen en dan tonen de cijfers aan stijgende criminaliteit en dan geven de regeringsleiders niet thuis. De gewone man zit er maar mee. Van de week nog op tv… stijgende inbraken vij bn,ers in dure wijken bv laren . Hoe zou dat nou komen?
En tuurlijk.. ook wordt door nederlanders ingebroken maar we zouden minder last hebben als er beter controle was bv bij de grens
Pak je eigen verantwoordelijkheid op ipv simpel in de slachtofferrol te kruipen en te gaan roeptoeteren. Zoooooooo Geert Wilders.
Mensen hebben blijkbaar moeite met verandering. Zeker als het minder gaat is het altijd de schuld van iemand anders. De tijd dat de zorg gratis was, het pensioen jaarlijks geïndexeerd werd, VUT nog bestond, de fiets niet op slot hoefde en het touwtje nog gewoon uit de brievenbus hing. Laten we eerlijk zijn. De tijden zijn veranderd. Maar is dat erg. Nee natuurlijk niet. Helemaal niet zelfs. Immers de beste ondernemers zijn ondernemers die (bijna) failliet zijn gegaan. Tegenslagen maken je sterker. Uiteraard heb je mensen die anderen altijd de schuld blijven geven. Voor die mensen loopt succes hebben vaak net te snel.
Ter Apel waar een AZC staat en de winkeliers uit Groningen kunnen er over meepraten. Dit heeft natuurlijk niets te maken met nieuwe nederlanders en immigranten. Sterker nog degene die worden overvallen zijn geen moslim dus dan mag het volgens de koran.
Pechtold en Merkel zagen dat het goed was. Wir schaffen es!
Kijk dat is precies zo’n reactie waar ik op doel. Jasper gaat het dus niet redden in onze veranderende en nieuwe maatschappij.
Knap dat je zoiets kan aflezen uit een comment. Wel eens afgevraagd waarom jouw genoemde veranderingen zo zijn? Vast niet en daarom denk ik dat je mondhoeken zullen schuimen van de verkiezingsuitslag in maart.
nee chris, dat is niet erg
je vrouw vanavond berooft je dochter na gefloten
je zoon zegt daar wat van en krijgt een klap, die hij niet overleeft
erg NEE ach tijden veranderen 8)
je gaat naar de markt he tandpasta tube 1 ??
zelfde bij kruitvat 3?? ach (ja van vrachtwagen gevallen)
morgen ochtend ga je naar je werk
hé autobanden weg incl velgen
ach ga je lopen ” die tegenslag ” je wordt er alleen maar steker van 😉
Ik hoop en verwacht dat de PVV de grootste oppositie wordt. Dan hebben we daar geen last meer van. 😀
Je maakt wat mee in Wezup zeg.
Er zijn diverse autospiegels vernield aan de Oranjeboomlaan in Wezep. Extra toezicht in de avond uren volgt. Raar gedrag…
Getuigen van vernielingen gezocht
De politie is op zoek naar getuigen van de vernielingen. Personen die rond middernacht iets op de Zuiderzeestraatweg hebben gezien dat met de vernielingen te maken kan hebben worden verzocht contact op te nemen met de politie via telefoonnummer 0900-8844. (2015140629)
Vandalen zetten fiets in brand op station Wezep
De brandweer van Hattemerbroek werd in de nacht van vrijdag op zaterdag rond tien voor drie ruw gewekt door de pagers vanwege een melding van een brand op station Wezep. Enkele vrachtwagenchauffeurs zagen hoe in een fietsenstalling op het station een fiets in de brand was gestoken door vandalen.
De begraafplaats aan de Bovenheigraaf in het Gelderse Wezep heeft vandalen op bezoek gehad. Vorige week werden op en rond een aantal graven vernielingen aangericht, dat meldt Omroep Gelderland.
WEZEP ?? Video??s van experimenten met vuurwerkbommen door de vlogger BrianDoet in de bossen rond zijn woonplaats Wezep verontrusten de brandweer in hoge mate. BrianDoet doet op verzoek van zijn duizenden volgers regelmatig met vrij verkrijgbaar materiaal proeven. Hij heeft inmiddels 29 video??s van explosies online gezet. Bij een van de laatste doet hij dat op een bospad, waarbij de vonken alle kanten op springen.
Ik ben nieuwsgierig wat tja-tja van het VREEMDELINGEN legioen van zijn WHC vindt. Hihi.
Arme chris heeft het volgens mij nu al moeilijk in deze maatschappij zo te lezen. Ik kan hem niet volgen. Succes verder, chris!
Dank. Weg blijven kijken is ook een kunst natuurlijk. Succes daarmee.
Haha die YT filmpjes van BrianDoet zijn echt vet diep triest. Ze geven een prima beeld hoe onze knutsel vuurwerkspecialist zelfgemaakte bommen maakt en afsteekt. Onze blonde jihadist. De kneus.
Wie herkent deze jonge daders? We sturen ze allemaal terug naar hun vader- of moederland. Autosloper met kijkers moet verboden worden.
https://www.youtube.com/watch?v=J8fG6lq-dVQ
Diep triest is in een topic over inbraken in Zwolle beginnen over youtube filmpjes van een jongen in Wezup. Nog triester vind ik hem vergelijken met een jihadist. Hebben we het niet over blonde.
Dit moet wel een grap zijn. Of afkomstig uit de brein van een fanatieke Pechtold stemmer.
Blijven weg kijken zou ik zeggen. Blijven wegkijken. Nix grap. Nederlandse terreur die onze straten overspoelen. Stop de terreur.
Zegt diegene die in het topic over inbraken in Zwolle begint te nuilen over Ter Apel…
Precies. Het zal de inteelt wel zijn die zijn vernietigende werk doet.
Blijkbaar niet op de hoogte van de gebeurtenissen in ter apel.
Suc6 verder
Hij gaat maar door met ontkennen.
Bericht door Chris Kuik, op 14 december 2016 13:04
Haha die YT filmpjes van BrianDoet zijn echt vet diep triest. Ze geven een prima beeld hoe onze knutsel vuurwerkspecialist zelfgemaakte bommen maakt en afsteekt.
Cris Kuik.
Het lijkt mij zinvoller dat deze knul zijn tijd en energie zou besteden in bv scholing /werk , naar mijn mening ontbreken deze 2 bij deze knul.En ja . dan kun je ook niet veel meer dan vuurwerk in elkaar knutselen,
Inderdaad dat lijkt mij ook. Wat moet de BV Nederland met deze jongen aan? We kunnen dit probleem niet blijven ontkennen. We zien het, dus het bestaat.
Gaat het niet om, jij valt iemand anders aan omdat hij zich volgens jou niet on-topic gedraagt, terwijl je daarvoor, in je eerste post, ook al op dat pad begeeft. Hypocriet is dat.
Toch meer blauw op straat, maar of dat alle inbraken voorkomt, ik denk het niet. Helaas blinkt een deel van de mensheid uit in criminaliteit, dat is van alle tijden.
In Ter Apel is momenteel extreme overlast van criminele uitgeprocedeerde asielzoekers.
https://www.nrc.nl/nieuws/2016/12/08/kabaal-aan-het-kanaal-5706243-a1535656
Let wel: dat is pas sinds een jaar, en het AZC staat er al sinds 1996.
In het algemeen levert een AZC voor de omgeving geen toename op van criminaliteit.
http://nos.nl/artikel/2063502-hoe-on-veilig-is-het-rondom-een-azc.html
Er is dus wel degelijk iets mis in Ter Apel, maar de gedachte “asielzoekers = criminaliteit” is veel te kort door de bocht.
Ze zullen niet helemaal vanuit Ter Apel naar Zwolle-Zuid komen om in te breken, dus geklaag over asielzoekers is volkomen off-topic.
Afgelopen weekend nog inbraken in de Zeeheldenbuurt, simpelweg met hengelen. Aantallen lopen dus nog wel in 2016….
Het is de schuld van de moslims, van de Marokkanen, van de Polen en Roemenen. Maar vooral niet door Nederlanders!!
Mensen, een inbraak wordt typisch door onze landgenoten gedaan. Ik heb er ooit twee te pakken gehad. Ze hebben er ook voor gezeten. De andere groepen houden zich bezig met skimmen, autodiefstal en berovingen. Is mijn inschatting.
hmm tsja, woninginbraak is een echt slecht moeilijk klusje,
te verhapstukken voor de slachtoffers.
Mag wat mij betreft veel zwaarder landen op de daders.
Pak ze, zou ik denken. Ongeacht wat. Vanuit welke richting
dan ook die criminelen ons op het oog hebben.
Wel ook een beetje bedenkende , sommige mensen
maken het wel heel makkelijk voor dat tuig. De deur niet driedubbel
op slot draaien, de ramen open, enzo.
Tuig is altijd op zoek naar de makkelijkste klusjes.
(Sorry voor de beeldspraak)
Maarja, men moet ook wel zelf wat doen 🙂
Ik besef me dat ik het bijvoegelijke voornaamvoord ’tuig’
gebruik. Is een Zwols dingetje misschien, wijs mij gerust terecht.
@hopla
Waarom heb jij zo’n vooroordeel op Nederlanders?
De nieuwe trein rechtstreeks vanuit lelystad brengt niet alleen veel goeds met zich mee, maar dat was ook al voorspeld.
Ja inbrekers komen vooral met de trein dat klopt als een bus henkie
Doe toch allemaal niet zo moeilijk , We stemmen allemaal op een type zoals Trump ,en dan gaat het wel lukken
Vandaar dat die goederenwagons aan de normale (personene)treinen worden gekoppeld de laatste tijd. Zo kan het inbrekersgilde de buit makkelijker verplaatsen.
Meer dan 60% van de gevangenen zijn allochtoon. En Samsom en Pechtold zagen dat het goed was. Conclusie is dat inbraken worden dus vooral gepleegd door één van de 25 000 nieuwkomers per jaar of afstammelingen ervan.
Plaatsen als Lelystad en Almere met de kleurrijke inwoners heeft eraan inderdaad bijgedragen.
80 % van de moordenaars zijn Nederlanders. Moet ik nu heel erg bang worden?
Volgens Jasper moeten we echt heeel heel bang zijn en boos heel boos en daar schieten we echt heel heeeeul veel mee op.
Ohja zeggen dat we boos zijn ook en vervolgens er niks er aan doen. Hahaha en de schuld aan de moslims allochtonen en anders Oostblok geven. Zo goed?
Meer dan 90% van de gevangenen zijn man. Wat wil je nu eigenlijk zeggen, Jasper Bos?
Ik heb gelijk en jij hebt ongelijk……nee, IK heb gelijk en jij hebt ongelijk….
Pfff lekker constructief allemaal, elkaar een beetje willen overtuigen van zijn of haar standpunt.
Jammer is dat
Afgelopen zomer zijn wij richting het oosten van Oostenrijk gereden, dichtbij de grens. Wat mij opviel is dat de parkeerplaatsen langs de snelweg vol rond met busjes zonder logo en aanhangwagens met Bulgaarse en Roemeense kentekens. Het waren er zeker een paar duizend…nou is mijn vraag; waar zijn al deze mensen dan werkzaam? En wat verder opviel is dat er nergens politie te zien was….het waren geen gezinnen, maar veelal mannen, kreeg er helaas niet een heel veilig gevoel door..
In 2015 maakte het CBS een nieuwe schatting op grond van de Enquête Beroepsbevolking (EBB), waaraan in de periode 2010??2014 circa 460 duizend volwassen personen (18 jaar of ouder) hebben meegewerkt. Volgens deze enquete zou 4,9% van de Nederlanders boven de 18 jaar zichzelf als moslim beschouwen. Dit betekent dat 660.000 volwassen Nederlanders moslim zijn.
Het aantal Nederlanders onder de 18 dat te beschouwen is als moslim schatten wij, met dank aan blogger en feiten checker Flip van Dyke, op 337.000. Dit is inclusief kinderen van de derde generatie, voornamelijk met Turks Nederlandse of Marokkaans Nederlandse ouders. In totaal zijn er dan 967.000 moslims in Nederland, zo’n 5,75% van de bevolking.
Jasper.
Ik wil ook graag mijn bijdrage doen,, moeten we nu ook bang worden voor de ,,tsunamie ,, van Moslims die voorspeld werd door de grote blonde verlosser? terwijl de cijfers anders weer geven. of zijn die cijfers ook gemanipuleerd?
In 2015 maakte het CBS een nieuwe schatting op grond van de Enquête Beroepsbevolking (EBB), waaraan in de periode 2010??2014 circa 460 duizend volwassen personen (18 jaar of ouder) hebben meegewerkt. Volgens deze enquete zou 4,9% van de Nederlanders boven de 18 jaar zichzelf als moslim beschouwen. Dit betekent dat 660.000 volwassen Nederlanders moslim zijn.
Het aantal Nederlanders onder de 18 dat te beschouwen is als moslim schatten wij, met dank aan blogger en feiten checker Flip van Dyke, op 337.000. Dit is inclusief kinderen van de derde generatie, voornamelijk met Turks Nederlandse of Marokkaans Nederlandse ouders. In totaal zijn er dan 967.000 moslims in Nederland, zo’n 5,75% van de bevolking.
http://www.polderislam.nl/achtergronden/hoeveel-moslims-wonen-er-in-nederland
@hopla
Wat heb jij tegen Nederlanders?
Ze is blijkbaar bang voor witte Nederlanders ;). Dit heet met een moeilijk woord: Oikofobie.
Een allochtoon zit vier keer zo vaak in de criminaliteit dan een autochtoon
Criminaliteit
Op het gebied van criminaliteit blijkt het verschil met autochtone Nederlanders in aantallen kleiner geworden. Toch geldt dat allochtonen ongeveer vier keer zo vaak (2,7 procent) verdacht zijn van een misdrijf als autochtone Nederlanders (0,7 procent). Het gaat dan vooral om jonge Antilliaans- en Marokkaans-Nederlandse mannen.
De studie, Integratie in zicht?, gaat over de ontwikkeling in de afgelopen tien tot vijftien jaar. Er werd vooral gekeken naar Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders en naar de groep ‘overig niet-westers’.
Bericht van gisteren op nu.nl
http://www.nu.nl/binnenland/4365757/niet-westerse-groepen-negatiever-maatschappelijk-klimaat.html?redirect=1
Over het aantal moslims in Nederland:
Tot in 2007 verwachtte het CBS dat het aantal moslims in Nederland de grens van 1 miljoen in 2006 zou passeren. Naar schatting waren er eind 2004 in Nederland 944.000 moslims, waarvan 6.000 autochtone Nederlanders. Daarbij werd het aantal allochtone moslims geschat met behulp van het percentage moslims in het land van herkomst. Bij nieuwere schattingen, die op basis van POLS-enquêtes werden opgesteld, kwam het CBS voor 2005 uit op 877.000 moslims en op 837.000 in 2006.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Nederland
De schatting zal nu ongeveer 1,5 miljoen moslims zijn in Nederland. Slaap lekker verder, Pechtold en Asscher gaan het voor je oplossen.
Die 1,5 miljoen klopt volgens de wiki-link (gelukkig) niet.
Een miljoen moslims zullen er naar verwachting pas in 2017-2023 zijn.[15] Onder gelijkblijvende omstandigheden zou het aantal moslims in 2050 kunnen uitkomen op circa 8% van de bevolking.
Bron: wiki
Wat heeft een geloof in Godsnaam met criminaliteit in Nederland te maken?
Domme vraag Chris. Aanhangers van de islam zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Maar dat weten we al heel lang.
Hoeveel christenen plegen misdaden en overtredingen in moslimlanden? Oh, nee christenen worden anders behandeld dus die kijken wel uit. Als ze dan niet zijn uitgemoord. De grote mohammed heeft natuurlijk gezegd dat alle niet islamieten naar de hel gaan en mag je tegen liegen, bedriegen en bij kans vermoorden. Gelukkig vind Jezus ieder schaapje gelijk en moet je lief behandelen.
;D
Uitgebreide informatie met statistieken.
Groei van het aantal moslims
Volgens het PEW Research Centre zal het aantal moslims in Nederland groeien van 1 miljoen in 2010 (6% van de bevolking) tot 1,6 miljoen in 2050 (9,4% van de bevolking). In dezelfde periode zal het aantal christenen in Nederland afnemen van 8,4 miljoen (50,6%) in 2010 tot 6,75 miljoen van de bevolking (39,6%) in 2050. De toename van het aantal moslims ligt aanmerkelijk lager dan de groei van de groep Nederlanders die niet aan een religie zijn verbonden. Volgens het PeW Research Centre waren dit er 6,99 milijoen (42,1%) in 2010. In 2050 zal bijna de helft van de Nederlandse bevolking zich niet verwant voelen met een religie ( 8,38 miljoen Nederlanders, 49,1%).
Wereldwijd zal het aantal religieuzen juist toenemen volgens PEW. Tegen 2050 zullen er naar schatting zo??n 2,8 miljard moslims (30 procent van de wereldbevolking) en zo??n 2,9 miljard christenen (31 procent van de wereldbevolking) zijn. Meer hier.
Het PEW research Centre rekent op een vruchtbaarheidscijfer voor moslims in Nederland van 2,4, dalend in de periode tot 2050 tot 2,3. Dit cijfer is waarschijnlijk aan de hoge kant. Flip van Dyke schreef hier eerder over:
Bron,
http://www.polderislam.nl/achtergronden/hoeveel-moslims-wonen-er-in-nederland
Misschien is het zo duidelijker:
Edit: Plaatje verwijderd, het formaat is veel te groot.
1stejohn, op 14 december 2016 20:01
In kampen was het 2jaar geleden al een gegeven na dat het nieuwe station open was.
Denk je nou echt dat inbrekers zich alleen per fiets s’nachts vervoeren?
Hier uitgebreide statistieken van een niet joop.nl site zoals polderislam:
Sinds 1996 is het aantal moslims in Nederland (officieel) toegenomen van 650.000 tot de huidige 1.040.000.
Als je dit berekend dan is het aantal moslims vanaf 1996 tot nu gemiddeld jaarlijks met 3% toegenomen, nogmaals dit geldt alleen voor de officiele cijfers, als je de illegalen meetelt is het jaarlijkse groeipercentage hoger geweest. Tussen begin jaren 90 en begin 2000 nam het aantal moslims jaarlijks toe met meer dan 5% maar vanaf 2000 tot ongeveer 2010 zijn de groeipercentages gedaald tot ongeveer 2% per jaar gemiddeld. Sinds 2011 groeit het aantal moslims jaarlijks weer met meer dan 5%, en voor dit jaar lijkt het groeipercentage op een record af te stevenen van waarschijnlijk meer dan 10% moslims!!!!!!!
Waar zouden we realistisch staan in 2050 voor wat betreft het aantal en het percentage van de bevolking aan moslims in Nederland?
Als je een voorzichtige prognose voor de toekomst hanteert en ervan uitgaat dat het aantal moslims vanaf (2014) nu tot 2050 jaarlijks met GEMIDDELD 4,5% zal toenemen (dit is een zeer voorzichtige schatting want door de EU politiek en open grenzen kunnen we meer moslim immigratie gaan verwachten in de toekomst) dan kom je voor wat betreft het aantal moslims in Nederland in 2050 tot het volgende beeld. (ik doe het steeds met stapjes van 3 jaar anders wordt het zo??n lange lijst) :
islam 2014 1,045 x 1.040.000 = 1.086.800
2017 1.045(3) x 1.086.800 = 1.240.219
2020 1.045(3) x 1.240.219 = 1.415.296
2023 1.045(3) x 1.415.296 = 1.615.088
2026 1.045(3) x 1.615.088 = 1.843.084
2029 1.045(3) x 1.843.084 = 2.103.265
2032 1.045(3) x 2.103.265 = 2.197.912
2035 1.045(3) x 2.197.912 = 2.508.183
2038 1.045(3) x 2.508.183 = 2.862.254
2041 1.045(3) x 2.862.254 = 3.266.307
2044 1.045(3) x 3.266.307 = 3.727.399
2047 1.045(3) x 3.727.399 = 4.253.581
2050 1.045(3) x 4.253.581 = 4.854.042
Dus de bevolkingssamenstelling in Nederland in 2050 zou kunnen zijn:
4.8 miljoen allochtone Moslims
6.5 miljoen allochtone niet Moslims
9.5 miljoen autochtone Nederlanders.
http://www.geennieuws.com/2014/05/toekomst-van-de-islam-in-nederland/
In 2050 is de blanke Nederlander in de minderheid. Goed nieuws volgens sommige Pvda en D66 weg met ons volk.
Jasper.
Bericht door Jasper Bos, op 15 december 2016 17:46
Hier uitgebreide statistieken van een niet joop.nl site zoals polderislam:
Waar baseer jij je op dat onderstaande link een joop. nl site is. Of is dat de vader van jou gedachten?
Het past in ieder geval wel in de kort door de bocht reacties van je.
Geeft op zich niet , maar het geeft mij een duidelijk beeld van jou denkwijze. Aansturen naar je stok paardje, alles wat niet Nederlands is in het verdomhoekje plaatsen, en ik doe daar niet aan mee .
Fijne avond verder,
Bron,
http://www.polderislam.nl/achtergronden/hoeveel-moslims-wonen-er-in-nederland
Juist Jasper Bos daar komt het aapje uit de mouw. De angst voor het uitsterven van de blanke Nederlander. De rest telt niet mee he?
waar schrijf ik dat?
Grappig hoe steeds dezelfde mensen iedere discussie laten ontaarden in een klaagzang over asielzoekers, moslims, en niet te vergeten D66. Hebben jullie echt geen andere interesses jongens?
Bedankt voor je mening over de reacties, altijd dezelfden en niet interessant. Nu nog één reactie op het nieuwsbericht.
Mijn huis is voorzien van het Politiekeurmerk Veilig Wonen. Er komt geen (on)gelovige bij mij naar binnen. Zelfs de Jehova’s krijgen geen voet tussen de deur en ook Moslims met een Jodenstreek niet.
In 2050 is de blanke Nederlander in de minderheid. Nou en wat maakt ons dat kleurtje nou uit? Al gaan de Eskimoos of Indianen hier wonen. Waar mensen zich al niet druk over maken tegenwoordig. Hebben ze niets beters te doen?
Jasper Bos – Ik had graag gereageerd op het nieuwsbericht maar de discussie gaat alweer over asielzoekers, moslims en D66. Zullen we het anders over voetbal hebben? Vinden ook veel mensen interessant.
Ik reis dagelijks met de trein door NL. Daar zit alles en iedereen gewoon door elkaar. Is natuurlijk ook heel normaal. Ik stel voor dat meneer Bos het OV in Londen ook eens probeert in de spits. Het angstzweet zal hem uitbreken. De traditionele Engelsman/Brit is daar in de minderheid. Oooooh Eng(els) is dat.
Als ik, domme witte Nederlander dat ik ben, in de zon ga liggen, ben ik ineens een licht getinte Nederlander geworden en lig ik een hele dag in de zon te bakken dan ben ik ineens een rode Nederlander geworden.
Van binnen ben ik toch echt nog steeds dezelfde persoon hoor.
Nee dan moet je er uit sorry. Licht getint? Vraag om Eddie Henk of Jasper wat dan je lot is.
En die rode ik dan? >:(
Ik heb gewoond in de Baarsjes in Amsterdam. Het gebeurde regelmatig dat ik de enige blanke was in de tram. Meestal viel ’t me niet eens op.
Nu over voetbal?
Ja voetbal. Leuk. Hoeveel 100% witte Nederlanders spelen eigenlijk in het huidige Nederlands Elftal. Waarschijnlijk veel te weinig volgens Eddie, Henk en Jasper. En dat is een gevaarlijke ontwikkeling vinden ze. In 2050 zijn we zelfs in de minderheid. Eng.
Zeg john, ik gaf hier net een reactie op het inbraak probleem in Zwolle.
Je gaf mij al een vreemd antwoord, en nu betrek je mij in jouwzwart/wit denken.
Dat is racistisch, en heeft niks met dit onderwerp te maken.
Wat een waardeloze log is dit geworden
Een reactie op het inbraakprobleem? Ik dacht dat je het over gekleurde Nederlanders had.
Eens.
Nou, Rietpluim, of als je onder de naam John inlogt John.
Lees het dan nog maar eens goed na.
Beste reageerders,
Gisteren hebben we een artikel gesloten ivm het off-topic reageren. Uw mening geven is toegestaan zolang het bij het onderwerp aangaande het artikel kunnen blijven. Blijkt dat dit niet kan, zullen we overgaan tot sluiting van het artikel.
Wanneer u onder een ander artikel verder gaat met off-topic reageren zullen we overgaan tot een onaangekondigde en permanente ban.
Eén ieder kan voor zichzelf bedenken of hij/zij zich aangesproken moet voelen.
Redactie Weblog Zwolle
Helemaal mee eens Admin.
Van inbraken in zwolle worden beschuldigt tot het haten van licht getinten, gaat mij ook te ver.
Hoera voor de @admin!
Oude tijden kunnen terugkeren. Tenminste als gerespecteerde personen als Dame en anderen WLZ nog weten te vinden. Het zou geweldig zijn.
Uitstekend admin.! Kwaliteit van WLZ moet centraal blijven staan!
Sorry Admin, maar dit is een zwaktebod. Het gaat niet alleen om off-topic reageren maar ook om terugkerende racistische reacties en persoonlijke aanvallen van steeds dezelfde mensen. Namen en rugnummers graag.
Bovenstaande reactie van mevrouw pluim is off topic. Daad bij het woord en bannen maar.
Tsja, stijging inbraken is een gevolg van een andere stijging. Alleen mag niet worden genoemd of je krijgt de kliek met de racistenroepers weer over je heen.
Gelukkig nooit een inbraak mee gemaakt. Wel veelvuldig braken in mijn eigen braaksel na het lezen van de zoveelste misselijk makende reactie van eddie038. Bah.
Jouw reactie op de reactie van Riet Pluim is ook off-topic eddie, dus ook jij mag geband worden.
:D:D:D:D:D