Zwolle – De dienstverlening van de gemeente Zwolle via de publieksbalie, de telefoon en het e-loket op www.zwolle.nl is weer volledig operationeel. De netwerkstoring waarmee de gemeente vandaag te maken had, is verholpen. Klanten voor de publieksbalie in het Stadskantoor kunnen vanaf morgen weer worden geholpen.
Rond half 11 vanmorgen kreeg de gemeente te maken met een netwerkstoring waardoor de computers en het telefoonnetwerk niet of nauwelijks functioneerden. De gemeente kon daardoor niet het serviceniveau bieden dat Zwolle nastreeft. Zo konden mensen die met de gemeente belden of die aan de balie kwamen onvoldoende geholpen worden. Op dit moment is nog niet duidelijk wat de oorzaak van de netwerkstoring is geweest. Dit wordt nog onderzocht.
De gemeente kon daardoor niet het serviceniveau bieden dat Zwolle nastreeft
Nou ik ben zeer benieuwd welk niveau ze dan nastreven!
Onderstaande situatie is althans nog onveranderd:
https://www.weblogzwolle.nl/content/view/12509/55/
Maar een kruisje schilderen op een parkeervak, in het kader vd verkeersveiligheid, gaat wellicht het serviceniveau vd gemeente te boven…
Er staat niet bij dat ALLE Zwollse gemeenteambtenaren vandaag geen computertoegang hadden.
Alles lag plat.