Zwolle – Ondernemers in de binnenstad van Zwolle komen dinsdag 4 oktober bij elkaar op de Jaargetijdenborrel van de Stuurgroep Centrummanagement. Het thema: ‘zaken doen met sociale media’.
Sociale media zijn steeds belangrijker om klanten te vinden en te binden. Maar niet elke ondernemer is hiermee even ervaren of ziet de voordelen ervan. Daarom komen tijdens de bijeenkomst in de Grote Kerk twee Zwolse ondernemers hun collega’s inspiratie brengen.
Carlijn Postma, directeur-eigenaar van Bind Communicatie uit Zwolle, is landelijk bekend als schrijver van de boeken ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ en ‘Ik.nl’. Als specialist op het gebied van sociale media vertelt zij over twitter en foursquare en hoe deze zakelijk zijn te gebruiken. Het geluid uit de lokale praktijk komt van de Zwolse ondernemer Bob Hoogstra. Hij vertelt over zijn ervaringen met de inzet van sociale media om aandacht te genereren. Bijvoorbeeld voor evenementen die hij mede organiseert zoals Love Boat en het Thorbeckegrachtfestival en de promotie van het pas heropende Koperen Kees en het concept ‘Business Kees’.
Deze editie van de Jaargetijdenborrel vindt plaats van 18.00 tot 20.00 uur in de Grote Kerk. Alle ondernemers in de binnenstad zijn uitgenodigd. Zij kunnen zich tot 28 september aanmelden door een e-mail te sturen naar secretariaat.owe@zwolle.nl met vermelding van naam en bedrijf.