Rabobank IJsseldelta verbindt naam aan Zakenvloer

Zwolle – Onder het genot van een sterke bak koffie zette Arjan Gosker van Rabobank IJsseldelta donderdagmorgen 15 juli zijn handtekening onder de partnerovereenkomst met Zakenvloer. De bank verbindt haar naam aan de komende twee edities van het regionale netwerkevenement waar ontmoeten, verbinden en inspireren centraal staan.

_mg_6792def.jpeg

Zakenvloer is ontmoeten in zijn meest zuivere vorm. Ondernemers ‘kopen’ een stukje vloer, ontwerpen een vloerkleed en leggen hun stukjes stof naast elkaar. Vloerhouders verschuilen zich niet achter een stand, maar gaan met elkaar in gesprek op de verschillende kleedjes. Niet de uitstraling en professionaliteit van de stand staan centraal, maar het gesprek over wat je doet, drijft en bezighoudt. ‘Dit is helemaal zoals een evenement anno nu georganiseerd moet worden. Zakenvloer is laagdrempelig, een prachtige manier om collega-ondernemers te ontmoeten. Door ze te leren kennen en met elkaar in gesprek te gaan. Je ziet dat persoonlijk contact echt het verschil maakt’, aldus Arjan Gosker, Manager Bedrijven bij Rabobank IJsseldelta.

Het fundament voor de samenwerking zit niet in het feit dat Rabobank een podium voor zichzelf zoekt. Integendeel. ‘Het versterken van het bedrijfsleven en de jonge ondernemer zijn onze drijfveer. Tijdens Tweede Dinsdag, een maandelijks terugkerend evenement voor startende ondernemers in Zwolle, roept de Rababank de ‘Starter van de Maand’ uit. Deze starters bieden wij een vloerkleed op de volgende editie van Zakenvloer. De samenwerking met Zakenvloer biedt jonge, ambitieuze ondernemers de kans om de vloer op te gaan. Om te laten zien wat ze in hun mars hebben.’ Arjan Biel en Annet van Limburg, initiatiefnemers van Zakenvloer, zijn blij met de bijdrage van de Rabobank: ‘De ondernemersgeest van de bank en de kans voor starters om aanwezig te zijn op de vloer zijn een fantastische bijdrage.’ 

De tweede editie van Zakenvloer vindt plaats op donderdag 13 oktober 2011 bij Equipe in Zwolle en belooft nog grootser te worden dan de eerste editie. 125 vloerposities, ruim 500 bezoekers, volop ruimte om te ontmoeten in een ongedwongen sfeer. En ook dit jaar wordt de Social Media Award uitgereikt.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

5 gedachten over “Rabobank IJsseldelta verbindt naam aan Zakenvloer”

  1. je moet dus eerst een kleedje in mekaar knutselen wat er later dr niet toe doet en dan gaan we gezellig kletsen….jee. dat kan ik ook nog wel zonder opleiding, die moeten dus beslissen over onze bankzaken??? leg me uit als ik t verkeerd begrijp please…

  2. speeddaten, dat is toch een 60 sec. gesprekje om te kijken of je iemand leuk vind… we hebben t hier over bankzaken!!! toch??!! waar is de wereld mee bezig!!!

  3. Zakendoen anno nu is ook van de gebaande paden wijken en veel zelf doen. Als initiatiefnemers zou ik denk ik liever onafhankelijk blijven dan me te verbinden aan een conventionele bank. Want laten we wel zijn, de Rabo’s doen dit niet uit liefdadigheid.

Reacties zijn gesloten.