Zwolle – PEC Zwolle huurt de 23-jarige, bij het Duitse Werder Bremen spelende spits, Denni Avdic. De Zweed tekende een huurcontract voor een jaar bij Zwolle. Dat meldt de officiële website van Werder Bremen woensdag.
Het 23-jarige talent begon met voetballen bij Husqvarna FF. Na een jaar bij het Deense Brøndby IF werd hij in 2006 gecontracteerd door IF Elfsborg, waar hij zijn doorbraak in het betaalde voetbal beleefde. In zijn vijfde seizoen werd hij topscorer van de Allsvenskan, het hoogste voetbalniveau in Zweden. Avdic en Werder zijn gezamenlijk tot de conclusie gekomen dat de spits in Bremen niet datgene kan brengen wat ze gedacht hadden. Verhuur was daarop een zinvolle oplossing. Manager Klaus Allofs hoopt dat Avdic in Zwolle aan de nodige speelminuten toekomt. De Zweedse spits kan per direct voor PEC Zwolle in de Eredivisie uitkomen. In januari 2011 verruilde Avdiic het Zweedse IF Elfsborg uit Boras voor bundesligaclub Werder Bremen, en kwam daarvoor zeven keer uit in de Bundesliga, waarvan twee keer in de basis van Bremen. Het afgelopen seizoen speelde de spits twaalf keer voor Werder Bremen U-23.
De enkelvoudig international van Zweden speelde voor zijn periode in Bremen voor IF Elfsborg, waar hij in zijn laatste seizoen tot negentien competitietreffers kwam. De spits stond volgens Zweedse media in de belangstelling van Ajax, AZ, FC Groningen en SC Heerenveen, maar koos destijds voor een transfer naar Werder.
‘We zijn ontzettend blij dat we deze jongen hebben kunnen vastleggen’, reageerde technisch directeur Gerard Nijkamp. ‘Om een goed beeld te krijgen zijn we afgereisd naar de training van Werder en halverwege waren we er al van overtuigd dat hij een meerwaarde zal zijn voor Zwolle. Met manager Klaus Allofs en trainer Thomas Schaaf hebben we gesproken over Denni en beiden gaven aan dat het voor zijn ontwikkeling goed zou zijn om een jaar in de Eredivisie te spelen.’ Dat schrijft Voetbal International.
Ook Zwolle-trainer Art Langeler is enthousiast over de komst van Avdic. ‘Het is de bedoeling dat hij met Fred Benson gaat concurreren voor de spitspositie, maar deze jongen heeft zoveel kwaliteiten dat hij normaal gesproken nooit haalbaar zou zijn voor PEC Zwolle.’
Hij kan weleens de nieuwe John Guidetti worden!
Vast aan de bal, lengte en ervaring. Topper om dr bij te hebben en zal ook echt wel wat gaan brengen. Knap werk!
De nieuwe Zlatan Ibrahimovic 😀
Daar ga ik Langeler aan houden 😉
Bericht door fcz010, op 29 augustus 2012 om 19:12
deze jongen heeft zoveel kwaliteiten dat hij normaal gesproken
nooit haalbaar zou zijn voor PEC Zwolle
Daar ga ik Langeler aan houden
Er staat dan ook dat hij normaal gesproken niet haalbaar is. Dit is dus een uitzonderlijke situatie!
Er staat ook dat Avdic ‘zoveel kwaliteiten heeft’. Daar ga ik op beoordelen.
Nah, aanvallende spelers genoeg nu lijkt me.
Ik ben erg benieuwd wat deze jongen gaat brengen.
Voor de liefhebbers van filmpjes:
http://www.youtube.com/channel/HC-B_DfGZsgfY
Topper!
http://www.werder.de/de/profis/news/40832.php
Deze speler heeft zowel in het eerste als in het tweede van Werder nooit een goal gemaakt. in de derde divisie van Duitland en in de beloften teams van andere Duitse clubs lopen talentvollere spitsen rond.
Hoe kan Langeler na 15 minuten gesprek zeggen dat de speler zeer talentvol is. Elke speler die bij een BVO speelt heeft talent. Daarnaast is Langeler van zijn geloof gevallen omdat hij vele malen gezegd geheeft dat er geen buitenlandse spelers komen.
Ben benieuwd wat hij doet bij Zwolle, deze speler hij viel me niet op toen hij speelde tegen Meppen en Cloppenburg.
Ik heb ook zo mijn twijfels. Waarom een spits huren als we er al 1 hebben. Ketting. Geef die eens een kans.
altijd handig toch
extra spits in eredivisie helemaal
8)
Afellay was te duur 😉 en die gaat nu naar Schalke ’04.
@Sinds1910
Denni Avdic zal heus wel wat kunnen.
Zweedse media maakten in augustus 2010 nog melding van Nederlandse interesse: Ajax, AZ, FC Groningen en SC Heerenveen zouden Avdic naar Nederland willen halen, terwijl er ook belangstelling was van Blackburn Rovers, Bologna, AS Monaco en West Bromwich Albion.
In 2011 legde Werder Bremen 2,5 miljoen euro voor hem neer, waar hij door blessures nooit uitgroeide tot een basisspeler.
Het lijkt mij voor PEC Zwolle wel een bruikbare puntspeler. Benson is dat zeer zeker niet en Ketting is ook niet fris teruggekeerd van zijn zware blessure.
Zo vlak voor het sluiten van de transfertermijn staat er uiteindelijk toch een Eredivisiewaardig elftal: Boer; Van Polen, Lachman, Van der Berg, Van Hintum; Broerse, Achenteh; Benson, Pluim, Mokhtar; Avdic en het vertoonde spel en de seizoenstart met bonuspunten uit Kerkrade en Utrecht is hoopgevend.
Noar Veur’n!
Kunnen ze in ieder geval klaverjassn ! 😉
Elrey
Journalisten en spelersmakelaars roepen veel in de media. In 2010 was alleen Groningen en Werder die belangstelling hadden voor de spelers.
De speler is door twee oud spelers van Pec Zwolle gescout voor Groningen. Deze speler heeft toen voor het geld gekozen ipv loopbaan carriere.
Hij heeft een aantal kansen gehad en die heeft hij niet benut bij Werder zowel in het eerste als tweede heeft ie geen doelpunten en zelf geen assist op zijn naam.
In de wandelgangen wordt nu al gespeculeerd dat Broerse weg mag, want op zijn plaats moet nu vd Berg spelen.
Gerard Nijkamp heeft de opdracht gekregen om te gaan leuren met spelers die nu nog een contract hebben voor een jaar en deze dan in de winterstop hopen te vertrekken. Om zo nog wat te verdienen aan spelers.
Het vertoonde spel was in aanvallend opzicht dramatisch te noemen, in aller drie de wedstrijden was Zwolle bang om aanvallend te zoeken en het spelletje is altijd nog zo wie de meeste goals maakt wint de wedstrijd zo simpel is dat.
Spelers als Mokhtar en Benson zijn egoistesche spelers die voor eigen succes gaan. Vooral Mokhtar is een verkeerde keuze, deze speler zal veel balverlies lijden voor Zwolle omdat hij zijn aktie te vaak door wil zetten ipv direct te spelen.
Avdic moet stootkracht met zich mee brengen maar de drie wedstrijden die ik gezien heb kwam hij niet aan spelen toe. In de regionalliga wordt op kracht gespeeld.
Zwolle is in de winterstop al gedegradeerd daar ben ik van overtuigd als ze zo blijven voetballen als ze nu doen
@Sinds1910
Hier ben je nu tegenwoordig dus om de boel af te kraken? Op peczwolle.org deed je ook al niets anders, dan alleen maar PEC Zwolle af te kraken.
Volgens mij zijn het geen bonuspunten. Zwolle had al MEER punten kunnen hebben.
Broerse is een voorbeeld van verkeerd scouten. Hij komt tekort voor de verdediging en is doorgeschoven naar het middenveld. Daar komt hij ook tekort. V/d Berg is op zijn plek in de verdediging komen te spelen maar maakt daar ook de ene na de andere fout. V/d Berg is de beste verdedigende middenvelder die we hebben op dit moment. Zet Nieveld op 4 en vdb op 6. Neem afscheid van Broerse.
Edwin
Zwolle had ook meer punten kunnen hebben als ze niet behoudend hadden gevoetbald. Door dit speltype te spelen gaat het ten koste van je aanval.
Ondanks dat het verdedigend goed staat creéert Zwolle bijna geen kansen. Door het lof dat Zwolle op het ogenblik krijgt zullen een aantal spelers het einde van het seizoen zeggen Zwolle dank je wel voor de kans die ik hier heb gehad maar bij een andere eredivisie club kan ik meer verdienen.
Ik vind een groot aantal spelers niet goed genoeg voor Zwolle en uiteraard is dat Broerse er één van
Want de 3.5 á 5 miljoen euro die Zwolle krijgt van Murdoch volgend jaar aan TVgeld zal hooguit 1 miljoen euro besteed worden voor nieuwe spelers. Dan heb ik het nog niet over geld wat vrij komt aan spelerssalaris en transfer.
Zoals gebruikelijk weer genoeg coaches in Zwolle…….
Ben je niet een beetje te negatief?
Eerst maar eens kijken hoe de basiself er uitziet de komende weken.
En hoe die presteren natuurlijk!
Zijn Arne en Diederik al weer wedstrijdfit BTW?
Als hij z’n draai een beetje kan vinden in Zwolle is er natuurlijk een grote kans dat deze Avdic weer in beeld komt bij bijvoorbeeld Groningen, Ajakkes, Werder Bremen of waar dan ook.
Hij zou gemotiveerd moeten zijn iig.
@Sinds1910, Volgens mij ben jij voor een of andere onbekende club uit Deventer die dacht ik in geel rood spelen. Verder is Benson een spits die te kort komt en Broerse doet het best aardig op 6, zelfde geldt voor Joey op 4. Zou als trainer misschien Nieveld wel in verdediging zetten want die speelde bij Excelsior wel redelijk.
Vraag Joey zelf eens wat hij van zijn nieuwe positie vindt….. Als er nog een club komt is hij weg!
Gezellig, sinds1910 is hier ook actief:D
3,5 a 5 miljoen dat Zwolle krijgt voor tv geld? Volgens mij krijgen clubs als psv zulke bedragen, dat zou jij als ‘sponsor’ wel moeten weten.
Maar waarom zo negatief? PEC heeft toch eindelijk eens zaken gedaan met onze oosterbuurtjes. Of ben je gepikeerd omdat Bremen niet uit het ruhrgebied komt?
@ bigge
Dat is waar ook sinds 1910 is die grote onbekende sponsor van PEC.
Nog nooit een (sponsor) figuur zo dom zien lullen over over z’n club:D
PEC moet nog ff aarden in de Ere Divisie. En dan gaan we los! Zwollluhh!!
Allemaal leuk en aardig die nieuwe spelers maar zolang het tactisch onbenul blijft zitten, blijven wij (onnodig) punten morsen.
@Bigge
Ik ben niet negatief dat Bremen uit het Ruhrgebied komt. Maar een spits die in de Oberliga niet scoort mag je toch afvragen hoe dat kan.
Ik zie veel wedstrijden uit de Nederlandse Duitse en Engelse competitie, maar ik kan je zeggen er lopen betere spelers rond in de Oberliga. ik kan je aanraden om eens naar Meppen toe te gaan want die speelt tegen het tweede van HSV en andere bundesligaclubs.
Toen het contract getekend was, werd door de commerciele man van Sky sport wat van Murdoch is aangegeven en door Eredivisie live in verschillende media aangegeven dat Nederlandse top ongeveer 10 miljoen euro krijgt, de clubs daaronder 6 tot 8 miljoen en de degradatiekandidaten tussn de 3.5 á 5 miljoen.
Met dit bedrag was zowel VVV en het pas gepromoveerde Zwolle niet mee eens.
Daarnaast isde commerciele afdeling van Sky sport en eredivisie live bezig met het aantrekken van een drietal exlusieve sponsoren oor de nieuw op te zetten sportkanaal, wat voor de clubs extra geld met zich meebrengt.
Bigge en daar hoeft Pec Zwolle helemaal niks voor te doen. Ik zou zeggen lees is een keer de financiele dagblad, finacial times of the guardian. Misschien is het een keer wat anders dan de sassepoorter of de stentor.
Sinds dat Murdoch gaat investeren in de eredivisie is het voor Pec Zwolle van levensbelang om in de eredivisie te blijven en dat zal een hele grote klus zijn want ten eerste lopen er een aantal belangrijke contracten af zodat deze spelers gratis en voor niks weg kunnen en deze spelers zullen moeilijk vervangbaar zijn voor de club. Daarnaast als je de komende jaren degradeert uit de eredivisie dan zal je merken dat het gat echt groter gaat worden.
Langeler/Nijkamp met hun technische staf kan roepen er loopt zoveel talent rond in het Nederlands voetbal maar dat wil niet zeggen dat het past binnen Zwolle.
Ondanks dat Pec Zwolle 2 punten heeft is het aanvallend een schande. Verdedigend staat het aardig met Lachman maar aanvallend stelt Zwolle me zeer zwaar teleur. Ik ben benieuwd wat Zwolle doet tegen een verdediging van Nec met Breuer/ Van Eijden/Nuytinck en Comboy. Aanvallend hoeft Zwolle niks te vrezen van Platje/Ten Voorde en Foor.
Nee ik loop op dit moment nog steeds niet mee met de polonaise van Zwolle.
PS. Ik krijg steeds meer waardering voor de oud voorzitter van Pec Zwolle de heer van Vliet als persoon
@Sinds1910
Weer bezig met je ellenlange en eindeloze betogen om PEC Zwolle in diskrediet te brengen. Vooral de laatste regel in de p.s. van je betoog. Dit geeft heel goed weer vanuit welk gezichtspunt je de dingen benaderd. ?en ding moet ik wel zeggen; Je begint al iets meer transparanter te worden.
Sinds 1910,
Ik als echte sponsor van PEC ben wel eens benieuwd wie jij eigenlijk bent? We hebben het afgelopen week in Utrecht kort over je gehad omdat wij natuurlijk ook fczwolle nu peczwolle.org volgen. En wij bijzonder hebben opgekeken, omdat dit totaal niet overeenkomt met het beeld wat wij van PEC hebben. En het beeld wat jij nu als “sponsor” over onze PEC meld.
Ten tweede zal ik je een kort uitleggen hoe de situatie ervoor staat..
Het klopt dat PEC niks hoeft te doen voor extra inkomsten, maar dit geld voor allen 18 eredivisie clubs. Live is een bedrijf van de eredivisie betaald door de clubs. Met hele goede mensen aanboord die heel goed kunnen weten hoe zij dienen te presteren mbt financiën.
Maar PEC maakt met deze deal geen reuze sprongen, 7 ton maximaal zoals het er nu voorstaat. Het verschil met de Jupiler Leage wordt weliswaar groter. Maar wat nog zorgwekkende is dat het verschil tussen de eredivisie clubs groter worden. Stel je voor dat PEC een Heracles blijkt. Blijven we toch vast zitten aan de 7 ton exta. PEC was er voorstander van dit per seizoen te laten beoordelen op basis van het succes van verleden jaar. De top 3 + twente en az voelden hier niets voor omdat hun met dure contracten vast zitten. Opzich logische zou je denken? Maar aan de andere kant een kwestie van goed scouten, presteren dien je altijd te doen bij top sport.
Over PEC en dit seizoen, wij hebben de ena laagste begroting, het seizoen is net begonnen. PEC is nog niet weg gespeeld. Elke journalist is positief verrast. Het is veelal david en goliath, maar gelukkig voor PEC is het verschil nog te overbruggen, nec, vvv, nac, nec, roda, heracles en willem II evt zelfs heereveen daar moeten punten mogelijk zijn. En wellicht verassen we iedereen. Een echte supporter noemt Mokhtar na 20 minuten geen echo. HIj heeft vorig seizoen note bene de meeste assist gegeven in de Jupiler leage!
Tot slot Bram Nuytinck is al weg bij NEC.
@ echte sponsor
Aankomend seizoen wordt een kleine 100 miljoen euro uitgekeerd aan TVgelden. U beweert dat Pec Zwolle hiervan maar ongeveer 7 ton opstrijkt. Hoe kan dan de serieuze media als het financieel dagbad en het RTL Economisch nieuws dan naar buiten komen met een andere verdeling.
Pec Zwolle heeft op basis van verleden geen recht om mee te praten en eisen te stellen. Want de laatste acht jaar heeft de club in de eerste divisie gespeeld.
In elke competitie heb je clubs die strijden voor het kampioenschap en clubs die strijden om degradatie. Het maakt niet uit welke sport of in welk land je speelt.
En het is toch zo in de sport wie niet sterk is moet slim zijn.
Maar als jij een echte sponsor bent, dan weet je wie ik ben want ik ben degene die regelmatig geroepen heeft dat de club transpiranter moet zijn en zijn half en jaar rekening openbaar moet maken. Zodat supporters, sponsor, geinteresseerden en politiek inzicht hebben wat bij dit soort organisaties gebeurd.
Het voetbal van Pec Zwolle is aanvallend niet zo goed zoals velen beweren. Verdedigend staat het aardig. Maar aanvallend komt Zwolle te kort
@Sinds1910
Ik verbaas mij steeds meer over jouw beleving van PEC Zwolle.
Iedereen met enige realiteitszin weet dat een nieuwkomer in de Eredivisie een loodzwaar seizoen wacht waarbij tegen de (overheersende) verwachting in een langer Eredivisieschap moet worden veilig gesteld.
Het vertoonde spel en de resultaten overtreffen tot nu toe het algemene verwachtingspatroon ten aanzien van PEC Zwolle.
In tegenstelling tot jou ben ik er wel van overtuigd dat Denni Avdic wel degelijk wat kan toevoegen aan PEC Zwolle. Het is waar dat hij door blessures de verwachtingen van Werder Bremen, dat
?? 2,5 miljoen voor hem neerlegde, niet heeft waargemaakt en dat hij niet voor niets wordt verhuurd. Echter Denni Avdic was tegelijkertijd wel topscorer van de Alsvenskan en stond niet voor niets in het recente verleden in de belangstelling van veel grotere clubs dan PEC Zwolle.
Dat de kleinere clubs minder profiteren van de nieuwe uitzendrechtendeal dan de grotere clubs is een gegeven waar niets meer aan te veranderen valt. Dat vloeit voornamelijk voort uit het feit dat de KNVB zijn prioriteit legt bij de top van de Nederlandse voetbalpiramide vanuit de utopische gedachte dat die daarmee de concurrentie kunnen aangaan met de clubs uit de grote voetballanden. Maar bedoel je nu dat je het bestuur van PEC Zwolle hoofdelijk aansprakelijk wil stellen dat PEC Zwolle als nieuwkomer minder ontvangt dan clubs als Ajax en Feijenoord?
Je doet een aantal persoonlijke aannames voorkomen als waarheden zoals dat alle spelers met een aflopend contract transfervrij de deur uitlopen en moeilijk vervangbaar zijn. Tegelijkertijd heeft PEC Zwolle nog niet zo lang geleden wel een transfersom verkregen voor Etiënne Reijen en is Lachman zeker niet minder dan Botteghin. Behoudens Van der Berg, Slot en de huurlingen Pluim en Avdic beschikt het gros van de spelers waar meer van mag worden verwachten zoals Achenteh en Mohktar over een doorlopend contract.
PEC Zwolle beschikt over een aantal hele leuke talenten zoals Hiwat, Saymak en Drost die ook nog eens de kans krijgen onder Langeler maar waarvan nog niet mag worden verwacht dat ze er direct al staan. De club heeft door de jaren heen laten zien heel goed in staat te zijn om talenten in te passen en door te ontwikkelen.
Het vertoonde spel van PEC Zwolle kwalificeren als schandalig voert mij te ver. Sterker nog met wat extra aanvallende impulsen, zoals die nu zijn aangetrokken in de vorm van Mokhtar en Avdic, moet er meer mogelijk zijn dan de resultaten tot nu toe. Geen enkel woord van waardering heb je over voor de bonuspunten uit uitwedstrijden bij Roda JC en FC Utrecht. Daar doe je mijns inziens de wijze waarop PEC Zwolle zich tot nu toe presenteert in de Eredivisie tekort. De sterkste linie van NEC is het middenveld met Roorda, Sno en Koolwijk, daar moet morgen de slag worden gewonnen.
Ik heb er vertrouwen en zin in. Misschien is het jou enigszins ontgaan maar de kritiek op het voormalige bestuur was toch echt zakelijk en niet persoonlijk en sinds de bestuurlijke wissel heeft de club op de basis van het fundament van het vorige bestuur toch echt forse stappen gemaakt. Maar laten we de blik richten op de toekomst en die is in tijden niet zo zonnig geweest voor het betaald voetbal in Zwolle.
Mag ik vragen hoeveel wedstrijden je gezien hebt, de drie wedstrijden die Zwolle gespeeld heeft hebben ze op één hand te tellen kansen gehad. Het accent lag op verdedigen en verder niet.
Het spel is altijd zo wie de meeste goals maakt wint de wedstrijd.
Als ik naar de statistiek kijk van deze speler is dat niet veel bijzonder 102 wedstrijden 26 goals vanaf 2006 tot januari 2011. Daar zit dan bij dat hij een keer topscorer is geweest. Dan zegt de rest genoeg.
Ik heb deze speler zien spelen zowel tegen Oldenburg, Meppen als tegen Cloppenburg tegen al deze clubs kwam hij niet aan te pas. We praten hier over de regional liga Nord.
Daarnaast kan ik je wel zeggen dat niemand deze speler heeft gescout. Ze hebben in een computerprogramma gekeken die bijna elke club heeft en Langeler heeft ik zoek een aanvaller die langer is dan 1.90 en toen kwam deze persoon uit de bus rollen. Want ik zie hem geen 15 tot 20 goals maken in de eredivisie.
Nu val je hopeloos door de mand; Werder Bremen II heeft nog helemaal niet gespeeld tegen Oldenburg, Cloppenburg en Meppen.
Zie wedstrijdprogramma:http://www.werder.de/de/u23/saison2012_2013.php
@Tutu
Afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor heeft Werder in de Oberliga gespeeld
Onjuist, ze zijn gedegradeerd uit de 3. Bundesliga. De Oberliga is een competitie lager dan de Regionalliga, waar Werder nu dus in speelt. Wat een onzin spui jij hier… Ik zou er maar eens mee ophouden, het wordt nu echt zielig!
sinds1910 wat ben jij een fantast zeg! Je leeft totaal in je eentje in een fantasiewereld. Een wereldje waarin je PEC Zwolle tot aan het bot wilt afkraken. Dit is gewoonweg zielig. Zo zielig dat ik bijna medelijden met je krijg.
Sinds 1910 is een zielig wijf.
Afgelopen seizoen heeft Werder amateure, Werder , 21 en Werder onder de 19 wedstrijden gespeeld tegen Cloppenburg, Oldenburg en Meppen.
De wedstrijden van onder de 23, 21 en 19 staan wel onder toezicht van de DFB maar worden door de regionaal bonden gecoordineert.
Werder onder de 21 en 19 zijn andere categorie indelingen dan wat Nederlandse competitie is. In Nederland is dit senioren terwijl in Duitsland als jeugd beschouwd wordt. Daarnaast heb je nog een competitie voor amateurs wat in Nederland kan vergelijken met tweede elftallen en je hebt een regio competitie voor onder de 23 wat georganiseerd wordt door de regionaal bond en waar de clubs testspelers mag inzetten. deze wedstrijden worden vaak op maandag en donderdag gespeeld
Wat een blabla. Draai er maar omheen. Je zegt net in je vorige bericht dat Werder II vorig seizoen in de Oberliga heeft gespeeld, dat is dus pertinent onjuist.
Is het niet lovenswaardig dat iemand, met tamelijk veel kennis en argumenten, hier duidelijk probeert te maken dat Avdic een zeer gemiddelde spits blijkt te zijn. Dat Langeler Avdic van een ‘buitencategorie’ noemt, dat zullen vanaf morgen zelf gaan beoordelen.
Hoera-supporters hebben we al genoeg, en hoera-journalisten ook!! We moeten ook kritisch blijven. Dat Nijman van de Stentor dikke vriendjes met de PEC-staf is. is niet goed voor de objectiviteit! Hij zal PEC daarom nooit kritisch of negatief benaderen als dat wel moet.
@sinds1910
Een speler die in 2010 gevolgd werd door AZ, Ajax, SC Heerenveen, Bologna, Monaco, West Bromwich Albion, Genua en Blackburn Rovers, waarvoor Werder Bremen in 2011 een transfersom van 2,5 miljoen euro heeft neergelegd en die door slepende blessures de verwachtingen in Bremen nog niet heeft kunnen inlossen lijkt mij toch in potentie een topspeler voor een promovendus in de Eredivisie. Maar we hadden natuurlijk ook net als Willem II een semi-prof uit de Luxemburgse competitie kunnen halen en het is natuurlijk een hele grote schande dat het nietige Ajax Christian Poulsen van Evian die jij titpe voor onze neus heeft weggekaapt.
Maar als jij er helemaal niets van verwacht dan kan deze speler jouw verwachtingen alleen maar overtreffen…
@ Tutu
Je hebt gelijk dat Werder amateure gedegradeerd zijn. Ik ben op de vingers getikt door een vriend van me. De wedstrijden die we gezien hebben zijn Cloppenburg 21 – Werder 21, Oldenburg 21 – Werder 21 en de oefenwedstrijd van Meppen 23 tegen Werder.
Ik ben benieuwd wat hij brengt, want het is wel een hele andere competitie. De Nederlandse competitie is wel meet gericht op techniek en dat is lagere Duitse klasses wel anders.
Ik begrijp Langeler goed dat hij positief is maar het doet me denken deze situatie aan van Gaal met de Argentijnse spits die ze toendertijd gekocht hebben omdat ze een videoband hebben gezien
@sinds1910 heb je Avdic nu 3 x zien spelen of niet??
Ik heb hem twee keer als dispensatiespelers gezien en in een oefenwedstrijd je kan hem vergelijken met Vlemminkx die bij NEC gespeeld heeft. Hij schuwt de duels niet. Maar ik vond hem zwak als je een verdediger op hem zet. Dat is nu enkele maanden geleden. Ik ben benieuwd hoe de samenwerking voorin gaat want hij moet wel bruikbare ballen hebben.
@sinds1910
Jij hebt Denni Avdic helemaal nooit live zien spelen.
Wat de bruikbare ballen betreft scheelt het dat Mokhtar morgenavond in de basis speelt.
Deze aanwinst die jou wordt afgeschilderd als een egoïst was vorig seizoen nog koning van de assists in de Jupiler League.
Alex Pastoor spreekt in de voorbeschouwing lovend over het spel van PEC Zwolle terwijl jij dit typeert als schandalig.
Je gedraagt je als een querulant. Je leven lijkt pathologisch te worden beheerst door het bij voortduring in een negatief daglicht plaatsen van PEC Zwolle.
Dat denk ik ook. Hij spreekt teveel in algemeenheden. Natuurlijk schuwt iedere voetballer een duel niet!!
rode kaart voor 1910!
Je blijft maar van achteren komen!
3 volgende PEC items spreekverbod!
Ik kon nog wel wat begrip voor je op brengen, immers alleen maar positieve verhalen kan ook niet. Maar je bent nu toch te ver gegaan. Vanaf heden ben jij alleen nog maar een zak lucht.
Deze opmerking was de druppel!
@sinds1910 heeft een psychiater bij jou ooit eens verteld dat jij een pathologisch narcistische persoonlijkheidsstoornis hebt? En wanneer je nog nooit bij een psychiater bent geweest, dan wordt het nu wel eens de hoogste tijd denk ik.
Een beetje off-topic maat toch ben ik nu wel benieuwd naar antwoord van sinds1910
Jij spraak eerst van schande en onkunde van het bestuur, toen de 25% transferbonus van Wilschut werd afgekocht. Dit was in jouw ogen een enorme blunder.
Ondertussen heeft PEC met dat extra geld een paar extra spelers aan kunnen trekken,en dat terwijl Wilschut niet is verkocht.
Is het nog steeds een grote blunder, of heeft PEC op de juiste manier gehandeld?
@Bigge, Meneer Sinds1910 is fan van Van Vliet, dus ik kan het antwoord wel raden.