Zwolle – Ondernemers van de Sassenstraat willen hun winkelstraat op de kaart te zetten. Daarvoor hebben ze onder andere gezamenlijk een facebook pagina gemaakt.
Op deze facebook pagina zal leuk nieuws over ondernemers en hun activiteiten in de Sassenstraat te zien zijn. Zij lichten toe waarom hun onderneming bijzonder is en zullen tips geven aan consumenten. Als eerste wordt Sharareh Azimi Nober, eigenaresse van Brasserie De Stadsgenoot voorgesteld. Er is ook een twitter account. Daarmee volg je het nieuws uit de Sassenstraat op de voet!
Op de kaart te zetten dmv FaceBook & Twitter?
Tja, leuk bedacht, maar volgens mij wordt de kracht van sociale media zwaarlijk overschat.
Het kan een heel krachtig medium zijn, alleen zie ik in deze situatie nog niet waarom ik ze op facebook of twitter zou gaan volgen…
:D:D:D
Leuk bedacht! maar de kracht zit hem toch in het persoonlijk kontakt. Zeker bij de horeca.
Leuk idee, maar of het wat uithaalt??
;)
Ik vind het leuk!
Het gaat hier niet alleen om horeca, maar om alle ondernemers uit de straat :)