Zwolle – PEC Zwolle heeft een nieuwe sponsor. Firezone staat vanaf het komende seizoen twee jaar lang op de rug van zowel het thuis- als uittenue. De uiting komt onderaan het wedstrijdshirt te staan en siert dus samen met Molecaten de achterzijde.
Foto: peczwolle.nl
Peter Groen, directeur van Salland Olie, is blij met de sponsordeal. ,,PEC Zwolle staat te boek als een goede en betrouwbare club. Het afgelopen seizoen heeft het zich positief gepresenteerd aan heel Nederland. Los van het sportieve aspect, ademt PEC Zwolle ook entourage uit met een grote schare fans. Dit past bij onze doelgroep en de uitstraling van het merk Firezone.”
Ah, daar is onze Twitterkoning weer eens in beeld 😉
Leuk al die extra knaken!
Het doet helaas wel afbreuk aan het shirt.
Jammer dat de shirts van clubs in het Nederlandse voetbal steeds meer de Belgische en Franse kant opgaan qua shirtsponsoring.
Maar goed, het is niet anders…..
Je moet die shirts in Brazilië eens zien, daar krijg je hoofdpijn van
de sponsor wil natuurlijk ook waar voor zijn geld
Coole naam, Firezone @ Zwolluhh!! Ze zijn goed op dreef bij PEC!;)
Nu nog een hoofdsponsor voor op de voorkant van het shirt. 🙂
Hadden ze die baldadige supporters op die auto’s niet eerst weg kunnen sturen?
@ bernard 😉
Volkswagen Gruppe hoofdsponsor.