Marketing-event op Windesheim

Zwolle – ‘Spice up your Marketing’ is het thema van de vijfde editie van het jaarlijkse State of the Art Marketing-event. Op donderdag 16 januari 2014 ontmoeten marketingprofessionals, ondernemers en studenten uit Noordoost-Nederland elkaar van 13.00 tot 21.00 uur op hogeschool Windesheim in Zwolle, om zich te verdiepen in  grensverleggende ontwikkelingen in hun vakgebied.

 

Het hoofdonderwerp dit jaar is ‘klantbeleving’. Het event wordt georganiseerd door een groep geselecteerde vierdejaars studenten van de business-opleidingen van Windesheim. Zij doen dit in samenwerking met professionals uit het bedrijfsleven, die in hun dagelijkse werk bezig zijn met de nieuwste marketinginzichten en -technieken. Tijdens de vijfde editie van het SAM-event komen weer allerlei innovaties en trends op het gebied van marketing aan bod. Bezoekers worden getrakteerd op lezingen en workshops van experts en ervaringsdeskundigen.

Gerenommeerde sprekers zoals Jan Willem Alphenaar, professionele marketingspreker, Jordi van de Bovenkamp, artdirector bij Boomerang Create en Victor Mion, eigenaar en grondlegger van One Minute Coach, zullen hun marketingvisie delen. Als spetterende afsluiter spreekt keynotespreker Wouter de Vries jr bevlogen en entertainend over ontwikkelingen in dienstenmarketing. Tevens is het SAM-event het aangewezen moment om te netwerken met andere succesvolle bedrijven, marketingprofessionals en een nieuwe generatie talentvolle marketingstudenten.

 

Meer informatie en deelname

Kijk voor meer informatie en het aanmelden als bezoeker voor het SAM-event op www.samevent.nl.

Vragen kunt u mailen naar info@samevent.nl. Updates rondom het evenement zijn te volgen viawww.facebook.com/StateOfArtMarketingEvent enTwitter.com/SAMevent.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

8 gedachten over “Marketing-event op Windesheim”

  1. Event, kan het woord niet meer horen. Zeg gewoon evenement, state of the art ,marketing, keynotespreker pfff. En dit alles met het onderwerp “klant-beleving” ook zo,n lelijk woord.Wat is er mis met gewoon Nederlandse woorden gebruiken?

  2. Beste Ewoud,

    Een paar jaar geleden zou ik het volledig met je eens zijn, maar de wereld globaliseert en Engels is de voertaal. Dan heb je termen nodig die universeel zijn en daar noemde je er net een paar van op.

    Klantbeleving is wel een jeukwoord…maar dat is dan weer Nederlands 😉

  3. Speciaal voor e.woud:
    Spice up your Marketing – maak je marketing meer gekruid;
    State of the Art Marketing-event – staat van de kunst Marketing evenement;
    business-opleidingen – zaken opleidingen;
    workshops – werkplaatsen;
    artdirector – kunst directeur;
    keynotespreker – sleutelnotitiespreker;
    entertainend – vermakelijk;

    Dat klinkt toch niet?

  4. Haha, dats een goeie. Maar het letterlijk vertalen is natuurlijk geen alternatief. Te meer ook omdat de begrippen vaak sreektaalgebonden zijn. Daarmee ook logischer om direct over te nemen. Maar volgens mij zijn er wel degelijk goede nederlandse alternatieven voor te vinden. Kunst directeur klinkt alsof hij van plastic gemaakt is, maar artistiek leider klinkt al heel anders. Maak je marketing meer gebkruid, of nog letterlijker, kruid je marketing omhoog, slaat nergens op. Peper je marketing klinkt al beter. Zo kun je doorgaan. Al kom ik voor keynotespeaker niet veel verder dan het woord host, wat ook weer engels is…

    Blijft natuurlijk een kwestie van waarvoor je kiest. Ik kan het me goed voorstellen dat er in een tijd van internationalisering gekozen wordt voor internationaal herkenbare termen. Daarmee hebben we in NL gewoon een beetje te maken….;)

  5. Dat letterlijk vertalen slaat natuurlijk nergens op. Keynote- spreker is gewoon een bedacht woord. Engels- nederlands. En dan wel weer het woord klant- beleving gebruiken. Maak er dan helemaal een engels verhaal van.Gewoon marketing gelul.

  6. Keynotespreker – sleutelfiguur
    business-opleidingen – bedrijfs-opleidingen
    entertainend – onderhoudend – uitdagend
    spice op your marketing – haal het beste uit je marketing. zijn maar wat ideetjes hoor mijnheer Alphenaar 😉 Goeie trouwens P.Pectief.

  7. Zullen we dat dan meteen ook bij auto’s doorvoeren, Ewoud?

    – dashboard
    – occasion
    – bougie

    “En toen knalde ik toch met mijn hoofd tegen de luchtzak!”

Reacties zijn gesloten.