Zwolle – In samenwerking met ZwolleDoet!, verzorgt Nico de Jong van Onwijs Marketing op maandagavond 25 september van 19.00 tot 21.00 uur aan de Burgemeester Drijbersingel 11 te Zwolle een gratis masterclass voor vrijwilligersorganisaties ‘Online zichtbaar zijn’, met de nadruk op het werven van vrijwilligers en betaalde krachten. Er zijn maximaal 25 plaatsen beschikbaar, dus snel aanmelden is van belang.
Dit idee ontstond tijdens de beursvloer waarbij organisaties en bedrijven handelen met gesloten beurzen. In de twee uur durende masterclass gaat hij in op het belang van doelstellingen en legt hij uit hoe je je doelgroep helder krijgt. Ook behandelt hij de zeven psychologische principes van Robert Cialdini en gaat hij nader in op contentmarketing en social media marketing. Alles om jou de handvatten te geven om vrijwilligers en betaalde krachten te werven. De masterclass is gratis toegankelijk voor iedereen die verantwoordelijk is voor het werven van vrijwilligers en betaalde krachten binnen Zwolse vrijwilligersorganisaties. Basiskennis van online marketing is een must voor deelnemers. Iedereen die wil deelnemen, werkt wekelijks of maandelijks aan de website en beheert of heeft kennis van de social media van de vrijwilligersorganisatie.
Nico is woonachtig in de Zwolse wijk Stadshagen en eigenaar van Onwijs Marketing. In zijn dagelijkse werk is hij gespecialiseerd in het schrijven en implementeren van online marketing strategieën voor middelgrote tot grote organisaties. Hij studeerde in 2007 af aan de Universiteit Twente als Master of Communication Science, waarbij hij onderzoek deed naar de prestatiecommunicatie van de NS in vergelijking tot de NMBS (Belgische spoorwegen). Bekende organisaties waarvoor Nico werkt, zijn bijvoorbeeld VVV Nederland en Citymarketing Amersfoort. Aanmelden voor deze gratis masterclass kan via deze link (let op, er zijn maximaal 25 plaatsen beschikbaar):