Carlijn Postma Content Marketing vrouw van het jaar

Door Redactie

Zwolle – Tijdens de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards 2017 is de Zwolse ondernemer Carlijn Postma verkozen tot Content Marketing Vrouw van het jaar. Volgens de vakjury heeft Carlijn ‘het afgelopen jaar aantoonbaar een voortrekkersrol gespeeld in de ontwikkeling van het vak contentmarketing, en daarmee een niet te missen ambassadeursrol vervuld’.
Carlijn is ondernemer, schrijver, spreker, visionair en eigenaar van The Post, bureau voor contentmarketing uit Zwolle. “Ik ben ontzettend blij en vereerd met deze prijs. Het voelt echt goed om op deze manier de waardering van vakgenoten te krijgen. Ik vind het gaaf dat het vak contentmarketing zich steeds verder ontwikkelt, en zo’n prijs stimuleert alleen maar om hiermee door te gaan”, aldus een enthousiaste Carlijn. Uit het juryrapport: “Carlijn heeft zich het afgelopen jaar als gezicht van haar bureau The Post in Zwolle onvermoeibaar geprofileerd als voorvechter van het vak contentmarketing. Nationaal en internationaal heeft ze met publicaties en veelvuldige optredens laten zien wat haar visie op het vak is. Daarnaast roert ze zich regelmatig in discussie over aspecten en nieuwe visies op het vak. Ze heeft daarmee het afgelopen jaar een stevige bijdrage geleverd aan een vakgebied in ontwikkeling en verdient daarmee de titel Content Marketing Vrouw van het jaar.” Carlijn heeft al vele nationale en internationale publicaties op haar naam staan. Ze schreef drie boeken waaronder ‘Contentmarketing in 60 minuten’ (2014) en werkt aan haar vierde boek over haar methodiek Mediadenken, een model voor contentmarketing. Ze schrijft voor vakmedia als Frankwatching, MarketingTribune en Frank.news. Ook publiceert ze op het internationale vakplatform Content Marketing Institute. In 2014 stond ze op plaats 27 in de lijst van de 200 meest  invloedrijke personen op gebied van contentmarketing wereldwijd.

Volgens collega’s is Carlijn een ondernemende, inspirerende en creatieve vakvrouw: “Als spreker weet Carlijn mensen te inspireren met nieuwe ontwikkelingen in het vakgebied. Niet alleen door de kennis te delen, maar vooral door hen praktische handvatten te geven voor concrete toepassingen in de praktijk. Ze is altijd bezig met de ontwikkeling van het nog groeiende vak contentmarketing en heeft het tot haar missie gemaakt om het vak verder te brengen.” De Grand Prix Content Marketing is een jaarlijks evenement van Marketing Tribune en Platform Content, waarbij awards worden uitgereikt voor de beste contentmarketingcases en de beste contentproducties in Nederland en België. De award voor beste contentmarketingman of -vrouw is nieuw en werd dit jaar voor het eerst uitgereikt. Voor deze award kon niet worden ingezonden. Nominaties kwamen vanuit de verschillende jury’s en de prijs werd toegekend door het bestuur van de Stichting Grand Prix Content
Marketing

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

5 gedachten over “Carlijn Postma Content Marketing vrouw van het jaar”

  1. En in de andere jury’s zitten klanten van The Post, van Carlijn Postma. Dela, Abn en Rabobank bijvoorbeeld. Die Grand Prix Club deelt prijzen aan zichzelf uit. Dat schijnt tegenwoordig ook marketing te zijn.

Reacties zijn gesloten.