Kwaliteitslabel voor DeltaWonen

Zwolle – De dienstverlening van deltaWonen heeft wederom het kwaliteitslabel van het gerenommeerde kwaliteitscentrum KWH (Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector) ontvangen.

 

DeltaWonen werkt voor haar huurders continu aan het verbeteren van de kwaliteit van haar diensten en woningen. Daarom is deltaWonen erg blij met het opnieuw behalen van deze kwaliteitsverklaring. KWH heeft in 2012 de kwaliteit van de dienstverlening van deltaWonen gemeten door klanten te bevragen. De Commissie Kwaliteitsverklaringen (CKV) heeft de resultaten van dit onderzoek beoordeeld. De commissie heeft vastgesteld dat de kwaliteit van de detaWonen dienstverlening voldoet aan de kwaliteitseisen van het KWH-Huurlabel. Dit betekent dat deltaWonen tot en met 31 maart 2015 het label mag voeren.

Profiel deltaWonen 

Als maatschappelijk verantwoorde onderneming biedt deltaWonen nu en in de toekomst woon- en leefkwaliteit, in het bijzonder voor mensen die dat niet zelf kunnen realiseren. Duurzaamheid is daarbij het leidende principe. Onder duurzaamheid verstaat deltaWonen het verantwoord omgaan met de aarde, met mensen en met geld, zonder afwenteling op andere mensen, andere werelddelen of op de toekomst. Kijk voor meer informatie op: www.deltawonen.nl.

Gerelateerde Berichten

(Automatisch gegenereerd)

10 gedachten over “Kwaliteitslabel voor DeltaWonen”

  1. jaaa en wederom SWZ niet omdat die mensen oplichten en chanteren!!!!! als ik dat had geweten was ik nooit bij swz gaan huren maar lekker bij deltawonen!!!!! bij delta wordt je ook veel netter behandeld!!!!

    had al begrepen dat er al vele aangiftes tegen SWZ zijn gedaan…. zo ben ik er ook 1….. ook ik heb aangifte tegen ze gedaan wegens valsheid in geschrift, chantage, oplichting , inbraak , vernieling en verduistering….

    is niet netjes om het te plaatsen maar ik beroep me op de vrijheids van menings uiting!!!!!!!!

  2. Deltawonen? Dat is toch die woningstichting waarvan huurders meer dan twintig jaar huren en naast zich een leuke aso familie krijgen en blij klagen gebeurd er niets? Die Deltawonen? Die gewoon even achterloos zo’n tokkiefamilie naast je plaatst in een nette buurt?

    Of zo’n leuke kerel op een elektrische driewieler die daklozenkranten verkoopt en de nette buurt terroriseert met drugsverkoop en een grote bek?

    Politie en Deltawonen lossen dat niet op. Neen, dat dienen de bewoners zelf met elkaar te regelen. En hoe meer je klaagt, hoe gekker ze jou verklaren.

    Dan maar zelf oplossingen bedenken…

  3. Ik heb ze allemaal gehad, en van alle woningbouw is er geen die kan tippen aan service/dienstverlening van Openbaar Belang je heb gevoel dat ze je serieus nemen en ook bij mankenten of probleem aan woning komt er een echte gespecialiseerde monteur en niet een van woningbouw zelf die kijkt en kijkt en dan houtje-touwtje te werk gaat.

    Huurde iedereen maar bij OB 🙂

  4. Gefelie Delta kan me niet in alles vinden wat de eerste van de SWZ vindt. Maar moet wel bekennen dat er de laatste tijd weer een cultuur ontstaat bij sommige oud medewerkers met hun gevolg wat niet toelaatbaar is. Sinds daar een interne baantjes en macht oorlog gaande is

  5. Hahaha djnedland,

    Lekker verhaal weer.
    Ik begrijp dat werknemers van SWZ valsheid in geschrifte bij je hebben gepleegd, je chanteren, je oplichten, bij je inbreken, dingen van je vernielen en verduisteren???? Haha, weet je wel zeker dat niet gewoon de gemiddelde tokkie bij jou uit de buurt is die dit doet? 😉

    Alsof je met een huurwoning te kiezen hebt bij welke organisatie je huurt…je mag al blij zijn dat je een huurwoning hebt tegenwoordig…

    Je verhaal raakt kant nog wal! Maar ik moest dr wel vreselijk om lachen!! ;D:D;)

  6. @Bart2,
    Sluit me helemaal aan bij jouw mening.
    Het enige wat Deltawonen doet is elk jaar de huur verhogen en voor de rest interesseert het ze allemaal geen bal.

  7. Ha laat me niet lachen, Delta Wonen klantvriendelijk. Ze bellen niet terug, nemen je niet serieus en komen hun beloften niet na.
    Duurzaam is een woord dat ze alleen gebruiken om meer geld voor hun woningen te kunnen vragen.

  8. Ik ben er ook helemaal mee eens. Ben sinds 3maanden verhuisd. Ze komen hun belofte niet na. Je moet er zelf achterna bellen herinneren. Ze zeggen telkemns dat de deuren in bestelling zijn maar meer doen ze niet!!!>:( ja je kan wel zeggen dat ze elk jaar de huur verhogen meer niet! >:(
    Als ik dit had geweten had ik deze huurwoning niet geaccepteerd…..>:(

Reacties zijn gesloten.